36 : זיקוקים

251 13 2
                                    


סאנה דוחפת את ג'ונגקוק ועוצרת את הנשיקה, הם מחליפים מבט רגע ארוך ורק אז היא שמה לב שהמוסיקה נעצרה, והיא מרגישה את כל המבטים נעוצים בהם. המבוכה משתלטת עליה והיא מרגישה את חום גופה עולה, הוא מחייך בתגובה ללחייה המאדימות. מאחוריה היא שומעת את קולו של טאהיונג אבל היא לא מזהה את מה שהוא אומר, היא מנסה למצא את המילים כדי להגיב לסיטואציה.

היא פותחת את פיה כדי לדבר אבל לא מספיקה להגיד שום דבר לפני שג'ונגקוק מושך אותה חזרה לתוך הבית, היא מתאמצת שלא להסיט את מבטה כדי לא לפגוש את עיניהם של האחרים. אם הוא עשה את זה, זה אומר שגם ג'ימין יודע, כולם יודעים. הוא לא מפחד שהמנכ"ל קים יפתיע אותם?! אולי גם הוא כבר גילה...

"ג'ונגקוק-אה" היא אומרת ושניהם נעצרים במסדרון לרגע קצר, אבל הוא לא מסתובב להביט בה, רק משפר את אחיזתו סביב פרק ידה וממשיך לגרור אותה אחריו, "ג'ונגקוק-אה!" היא אומרת שוב בקול רציני יותר והם נעצרים שוב, הפעם הוא מסתובב להביט בה, "אתה לא..."

"מי זה," הוא שואל ישירות, מצביע אל מעבר לכתפה של סאנה, היא מסתובבת כדי להביט במי הוא מצביע אבל המסדרון ריק, היא מניחה שהוא מדבר על הבחור הזמינה מג'ג'ו, היא צוחקת "זה מצחיק אותך?"

"היית מגעיל אליי כל היום בגללו?!" היא שואלת, הוא לא עונה "אתה מקנא!" היא קובעת

"אני לא מקנא!" הוא טוען בהתנגדות "אני רוצה לדעת מי האנשים הזרים שאת מביאה לאחוזה שלנו, אני חושב שמגיע לי לדעת מי נכנס אליי הביתה!" צחוקה מתגבר בתגובה להיסטריה והקנאה שמשתוללים בו "אז תגידי לי מי זה: איך קוראים לו, בן כמה הוא, איך אתם מכירים, הוא היה חבר שלך? זה העניין? זאת הסיבה האמיתית שרצית לשמור אותנו בסוד?"

"מה עם סבא שלך? איך אתה חושף אותנו ככה כשהוא יכול להיכנס כל רגע?" היא עוצרת את צרור השאלות

"הוא בג'ג'ו, אל תשני נושא!" הוא אומר מיד ולוקח נשימה עמוקה, הוא כבר נסע? לפי התוכנית שלהם- המנכ"ל היה צריך לנסוע רק בעוד יומיים. "תעני לי, מי זה?! למה הוא פה?"

"אתה לא צריך לקנא בו," סאנה אומרת כדי להרגיע את רוחו של ג'ונגקוק, אבל חיוכה לא נמחק מפניה, אלא רק הולך ומתרחב בתגובה לקנאה המטורפת שגועשת בגופו של ג'ונגקוק, היא מתקרבת אליו אבל הוא מתרחק ממנה צעד לאחור, היא נאנחת "הוא בא לעזור לנו עם מיג'ונג." היא עונה לבסוף

"אתם כלכך קרובים?!" הוא מתלונן

"הוא אח שלי!!" היא צועקת כדי להשתיק אותו, הוא משתתק מיד ומביט בה בהפתעה והלם מוחלט, עיניו מתרחבות וגם חיוכה של סאנה מתרחב אפילו יותר, הוא מנסה למצא את המילים כדי לדבר, הוא פותח וסוגר את פיו במהירות, מביט מעליה לכיוון היציאה לחצר וחוזר להביט בה. "הוא הבן של מיג'ונג, הוא היחיד שיכול לעזור לנו איתה." היא מסבירה "עכשיו אתה יכול להפסיק לקנא?" היא שואלת, הוא מתקדם שני צעדים לעברה ומנשק אותה שוב, מתנצל על סצנת הקנאה שלו, היא צוחקת ומנשקת אותו בחזרה.

Nuna [JungKook] || Complete ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora