45 : תוכנית ב

216 12 0
                                    

ג'ונגקוק וסאנה נכנסים לאחוזה בשקט כדי לא להעיר את בני הדודים, ידיהם משולבות זו בזו, צעדיו חרישיים ואיטיים והיא עוקבת אחריו. מביטה בחושך שבמסדרון בדרכם לחדר, היא כמעט מצפה שמישהו עדיין ער ויבהיל אותם, אבל זה לא קורה. ג'ונגקוק מניח את ידו על ידית הדלת ופותח אותה בשקט ובעדינות כדי שלא תרעיש, הם נכנסים פנימה והיא שולחת את ידה להדליק את האור.

סאנה מנתקת את ידה מזו של ג'ונגקוק ופונה לכיוון האמבטיה המשותפת שלהם, הוא עוקב אחריה וחוסם את הדלת כשהיא מנסה לסגור אותה. היא מביטה בו רגע קצר לא מבינה, לבסוף צוחקת ודוחפת אותו, סוגרת את הדלת ונועלת אותה אחריה. פעמיים. ליתר ביטחון. סאנה מוצאת את המזוודה שלה לצד האמבטיה, המקום בו ג'ונגקוק השאיר אותה כשלקח אותה בחזרה לאחוזה בזמן שנפגשה עם המנכ"ל. היא מחליפה את בגדיה לפיג'מה שלה ויוצאת חזרה לחדר של ג'ונגקוק.

כשהיא חוזרת לחדר היא מוצאת את ג'ונגקוק לובש מכנסי טרנינג אפורים וחולצתו הלבנה בידו, גבו חשוף ומופנה אליה, מבטו נעוץ בפלאפון שמאיר על פניו ונמצא בידו. סאנה מתקרבת אליו חרישית ומחבקת את גופו, מניחה את ראשה על גבו, היא מרגישה את גופו נמתח לרגע לפני שהוא צוחק, סוגר את הפלאפון שבידו ומניח אותו על שולחן הכתיבה שלו. הוא משחרר את ידיה מסביבו כדי להסתובב ולחבק אותה בחזרה.

"עכשיו חמש וחצי בבוקר," הוא אומר בקול רך "כיוונתי שעון מעורר לעשר."

"תכוון לתשע וחצי," היא עונה במרירות

"מתי הטיסה?"

"12 בצהריים" היא עונה בקצרה

"אולי תבואי לישיבה?" הוא שואל, היא מביטה בו רגע ארוך, לא עונה וחוזרת להניח את ראשה על כתפו, הוא צוחק ומרחיק אותה ממנו, מוביל אותה למיטה בצעדים קטנים. הוא מאפשר לה להיכנס מתחת לשמיכה קודם ורק אחרכך נכנס בעצמו, זורק את החולצה שעדיין בידו על הרצפה ומכסה את שניהם. סאנה מתקרבת אליו ומחבקת אותו בזמן שהוא עוטף אותה בזרועו. עוד לפני שמישהו מהם מספיק להגיד משהו נוסף, שניהם נרדמים.

+++

השעון המעורר של ג'ונגקוק מצלצל בפעם השלישית והוא מכה בטלפון שלו מיד, משתיק את השעון שוב. סאנה עומדת ליד דלת האמבטיה ומביטה בו בשעשוע, השעה כבר כמעט 10 והיא כבר כמעט סיימה להתארגן ליציאה. היא מתקרבת אליו בשקט ומרימה את הפלאפון שלו, פותחת את אפליקציית המוסיקה ומפעילה את אחד השירים באקראיות. ג'ונגקוק שולח את ידו לשולחן שליד מיטתו כדי לכבות את המוסיקה אבל הטלפון לא נמצא שם. הוא פוקח את עיניו באיטיות ומביט בדמותה של סאנה צוחקת ומשועשעת. הוא מחייך אליה

Nuna [JungKook] || Complete ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin