Special Chapter

1.4K 135 27
                                    

"Sayang…" Park Jimin memanggil isteri nya lembut seraya memeluk Jieun dari belakang. Jung Jieun terpinga - pinga. Entah apa lah yang diamahukan oleh suami nya itu.

Jimin menggeselkan pipi nya pada leher Jieun dengan manja. Jung Jieun pantas menolak kepala suami nya sebab geli.

"Awak niey kenapa?"

"Nak bermanja aje lah. Memandangkan anak - anak tak de dengan kita, masa niey lah nak bermanja pun."

Jung Jieun tersenyum. Yoora dan Sungmin berada di rumah ibubapa Jimin. Baru sahaja semalam mereka pergi hantar. Yoora dan Sungmin beria sangat nak ke sana sebab kata nya ada kawan nak bermain. Jieun dan Jimin tidak kisah langsung.

"Argh!" Jung Jieun menjerit tiba - tiba apabila diri nya diangkat ke meja makan. Oleh kerana geram sangat, dia memukul bahu Jimin dengan kuat. Jimin buat biasa aje.

"Awak kenapa?!"

"Saya dah cakap kan, nak bermanja dengan wife kesayangan saya niey haa. Memang bagus lah Rara dan Sung pergi rumah mummy. Dapat lah kita berdua bermanja."

Jimin menarik isteri nya ke badan dia. Kedua tangan Jieun diletakkan ke atas bahu Jimin. Mereka sama - sama tersenyum sebelum Jimin mencium sekilas bibir Jieun dan seraya itu dia menguak rambut Jieun ke belakang.

Park Jimin tersenyum apabila isteri nya bermain dengan muka dia. Pandangan Jieun pada masa itu sangat membuatkan dia berasa lain macam. Sampai di bibir Jimin, Jieun berhenti dan melihat Jimin. Jimin membuka mulut nya dan mengacah mahu makan jari itu.

"Yah!" Jieun melarikan tangan nya.

"Padan muka…wife, jom tengok movie nak tak? Saya ada beli satu cerita dimana kisah dia macam kita tau."

"Really?"

"Yes. Wanna watch?"

"Ofc! Seperti biasa, dukung saya."

"As you wish!" Jimin memusingkan badan dia. Lantas, Jieun naik ke atas badan Jimin. Mereka masuk ke dalam bilik wayang.

×××

"Jieun-ah!!" Laung Park Jimin disebalik bunga berwarna kuning, memanggil nama isteri dia. Suka pula Jieun main sembunyi (?) dengan dia. Misi mencari isteri dia, tidak akan mudah berputus asa.

"Jimin!!" laungan itu disahut. Langkah Park Jimin terhenti dan mengamati dari mana suara itu datang. Sekali lagi dia mendengar suara itu. Dan dia ternampak isteri nya menggamit dia supaya kejar Jieun. Jimin senyum.

"Yah, tunggu lah!!" kata Jimin seraya mengejar isteri nya. Makin dia kejar, makin lah Jieun lari dari nya. Park Iimin tidak mudah mengalah. Dia terus mengejar Jieun.

[C] Meant To Be | pjmWhere stories live. Discover now