THIRTY FOUR

6.2K 178 10
                                    

"Kamu betul ke nak pergi rumah Syafra harini Am? Kalau dia takda dekat rumah macam mana? Tak pasal si Azran serang kamu kejap lagi," ujar Puan Nura ketika mereka sedang menjamu selera pada pagi itu.

"Alah ma. Am sure dia ada dekat rumah sebab Am stalker insta dia tau,"

"Iyelah Am, ingat jumpa dia untuk mintak maaf tau? Jangan nak rosakkan mood isteri orang ya?" Rambut hitam anaknya itu diusap lembut. Dia tahu Syed Imran anak yang mendengar kata oleh itu dia memberi keizinan untuk Syed Imran berjumpa dengan Syafra.

"Iya ma. Am dah besar tau Am tahu apa Am buat," ujar Syed Imran sambil tersengih seperti kerang busuk.

----------

Syafra yang masih nyenyak tidur itu berasa sedikit terganggu apabila merasakan sesuatu yang sedang bermain dengan bibirnya.

Tanpa berlengah terus matanya dicelikkan.

Oh my Azran!

Azran masih lagi mengusikku. Tangan kirinya pula masih kejap memeluk erat pinggangku. Penghawa dingin yang dibuka aku rasa seperti lebih sejuk daripada biasa. Eh?

What the malam tadi erghhh!!!

Stop it Syafra dah jadi pasangan suami isteri benda tu kau wajib lalui dan banyak pahala kau dapat lagi lagi dengan suami kau yang halal.

Patutlah aku celik je mata tadi muka dia tersengih sengih. Eiiyaiii!!!

"Sayang ni cantiklah time tidur. Bulu mata melentik, hidung kembang kempis, bibir sexy macam mintak by kiss banyak kali," ujarnya dalam nada romantis. Tapi dalam pujian dia mencaci!

"Eiiii byy ni ikhlas ke tidak ni!" Aku merengus geram. Terus tangan kananku menarik hidungnya yang rapat dengan mukaku. Kuat!

"Sakitlah sayang!" Azran mengaduh.

Padan muka!

Tanpa berlengah aku terus menolak kasar tangan Azran yang setia memeluk pinggangku itu. Lantas comfoter itu aku tutup rapi seluruh anggota badanku. Azran yang bingung dengan perilaku aku itu terus ketawa terbahak bahak.

Eh? Kuajarnya!

Aku tidak menghiraukan ketawa Azran yang macam langsuir itu. Terus aku bangun dan aku heret sekali comfoter itu untuk terus masuk kedalam bilik air.

Tiba tiba ..

Buk!

"Tulaaa nak lari lagi kan dah jatuh, meh sini," segera Azran mendapatkan aku yang sudah terjelopok di lantai. Aku masih lagi mengurut lututku akibat terhentak. Sakit!

"Jangan usikla," Marahku. Sebenarnya aku malu. Hm!

"Elelee malulah tu," Azran pula mengusikku. Urat urat dipipiku sudah mula beroperasi untuk mengeluarkan pantulan yang bewarna merah. Argh haruskah aku malu sedangkan malam tadi dia dah tengok lebih dari itu?

"Dah laaa cepatlah tolong orang," rengekku sambil menghulurkan tanganku kepada Azran tapi tak disambut seperti dia sedang memikirkan sesuatu.

Azran menunduk sedikit dan membuat senyuman gatal ke arahku.

"Nope! But i want tu shower with you together," ujarnya girang.

Belum sempat aku membuka mulut, badanku sudah berada diawang awangan.

Maigod mandi sama pula tu! Oh no!!!!!! Jeritku dalam hati.

Padahal suka! Haip author 😜

----------

SUAMIKU SI PEMUJUK ✔️Where stories live. Discover now