Bab 58 - Mama

95.6K 1.4K 95
                                    

Awal kan ? Sya tahu Hahahahahahhaha

Sya ada hadiah ni. Tapi baca dlu kahkah over.

×××××××××××××××××××××××××××××××××××

"Haris Hakimi bangun, cepatlah bangun bie.."

Haris terus menggeliat apabila ada tangan lembut membelai pipinya. Di buka kelopak matanya perlahan lahan.

"Saffiya"

Mulutnya ringan menyebut nama perempuan yang membuatkan dia kalah pada nafsunya sendiri semalam. Berhari hari dia cuba kawal nafsunya tetapi akhirnya semalam dia kalah kembali. Kalah pada tangan isterinya sendiri.

"Bangunlah, mengelamun apa lagi" Saffiya menampar lembut pipi Haris untuk menyedarkan suaminya itu.

"Pukul berapa dah ni?" Haris terus menyoal isterinya itu sambil bangun dari pembaringannya. Bila sedar dia tidak memakai apa apa semasa bangun, dia terus berpaling memandang Saffiya. Saffiya yang hanya duduk di sampingnya memegang selimut sambil tersenyum.

"Dah pukul 5 setengah dah. Jom mandi. Nanti tak sempat subuh" lembut Saffiya berkata sambil mendekatkan diri pada Haris. Haris yang menyedari kedatangan isterinya itu mengundur kebelakang sehingga badannya melanggar penyandar pada katil. Haris terkaku.

"Hah mandi ? Sama sama ?" Soal Haris terkejut.

Jangan bergurau. Mana aku nak tahan!

"Saya nak mandikan suami sayalah. Nanti membebel saya tak pernah mandikan dia pula"

"Eh takpe takpe. Nanti kita lambat nak solat pula"

"Alaa saya tengah rajin ni" pintas Saffiya pula.

Tangan Haris terus menolak bahu Saffiya yang makin merapat pada tubuhnya. "Takpe saffiya" Saffiya terus melingkar tangannya pada bahu Haris dan mengucup lembut pipi kanan Haris.

"Good morning Bie" ucap Saffiya sambil menjauhkan dirinya dan bangun dari katil mereka.

Haris yang terpanah dengan morning kiss Saffiya hanya mampu terkaku di pembaringannya. Makin terkejut apabila menyedari Saffiya terlanjang bulat berjalan ke bilik air dengan selamba.











"Saffiya kalau Haris nak tanya boleh ?" Soal Haris apabila mereka berdua baru sahaja selesai berjemaan solat subuh pagi ini.

Saffiya geleng. "Biasakan diri panggil Bie dulu. Baru boleh tanya" saffiya berkata sambil menyikat rambutnya menggunakan tangan. Rambutnya yang masih basah di lepaskan begitu sahaja.

gulp pagi pagi pun nak goda aku ke ?

"Haris nak tanya ni..-" kata kata Haris terus terhenti bila mulut Saffiya menghalangnya. Haris yang sudah tergoda dari bangun pagi tadi terus sahaja membalas ciuman hangat isterinya itu. Di kucup ghairah bibir basah Saffiya sambil memeluk pinggang  isterinya. Ditarik tubuh Saffiya supaya rapat dengannya.

Kedengaran erangan Saffiya membuat Haris makin ghairah mencium bibir Saffiya. Pertarungan lidah mereka makin menjadi jadi apabila tangan Haris liar menyentuh sengenap tubuh isterinya itu. Melentik tubuh saffiya menerima sentuhan hangat Haris pada tubuhnya.

"Bie memang sengaja kan ?" Soal Saffiya bila ciuman mereka berakhir.

"Sengaja apa?" Soal Haris tapi tidak lepas bibirnya mengucup sengenap wajah isterinya itu.

sumpah aku kalah!

"Tak guna panggilan Bie. Sebab tahu saffiya akan kiss bie kan ?" Soal Saffiya lagi.

Masih Aku CintaWhere stories live. Discover now