Cemburu Stories

Refine by tag:

118 Stories

Sir Monster by SeraElya2
#1
Sir Monsterby Sera Elya
Dengan tabah, dia kutip kesemua sampul. Dalam banyak-banyak sampul berbau harum tu, ada sekeping kad berwarna hitam. Tulisan pada atas kad berwarna merah. Terang dan bes...
+14 more
LOVE IN DISAPPOINTMENT (END) by Santika619
#2
LOVE IN DISAPPOINTMENT (END)by purple orchid
Micella dan Marvell memutuskan untuk bertunangan karena mereka saling mencintai dan dukungan dari kedua orangtua mereka. Namun apa jadinya jika Marvell tiba-tiba menghil...
Completed
+21 more
ThE SeCrEt CrUsH by diraxmy
#3
ThE SeCrEt CrUsHby 안녕
Sinopsis "THE SECRET CRUSH" Ia mengisahkan tentang seorang perempuan yang bernama Mayrina Ellyana Elly sedang anggau dengan lelaki yg bernama Efiq Harr...
+20 more
Sebuah Kisah Baru Tentang Kita by WidiSyah
#4
Sebuah Kisah Baru Tentang Kitaby WidiSyah
#1 Sebuah Kisah Baru Tentang Kita Gama Series #2 Dan entah sejak kapan kumulai datang ke taman tempat kami bertemu pertama kalinya. Berharap dia ada disana, menungguku...
+16 more
My Sweet Tengku by lyaa_qhalish
#5
My Sweet Tengkuby lyaa
Apa perasaan kita jika keluarga yang membesarkan kita selama 17 tahun sebenarnya keluarga angkat sahaja.Semestinya kita rasa sedihkan sebab ibu bapa kita rahsiakan dari...
+12 more
Vanila by AlexandroDominic
#6
Vanilaby Alexandro Dominic
Miki adalah seorang pelajar yang tidak pernah memikirkan mengenai cinta dan perempuan dalam hidupnya. Tidak seperti teman-temannya yang sudah kebelet mencari pacar dalam...
+10 more
U N T I T L E D by fialyaw
#7
U N T I T L E Dby fialyaw
"Arsen, jangan mainin perasaan cewek lagi ya, please?" -Nayyara Audreyana _______________ Nayyara Audreyana yang sedang terpuruk s...
+12 more
[C] Dia Penyelamatku Season 2 [RULI]  by RaishaIris
#8
[C] Dia Penyelamatku Season 2 [RUL...by Rai🌸
Dua tahun telah berlalu dengan begitu pantas sekali. Khai dan Shidah juga sudah bebas daripada hukuman. Namun, dendam di hati tidak pernah padam selama dua tahun itu. Ap...
Completed
+9 more
BERTAUT KEMBALI (COMPLETE) by MissCactus_writer
#9
BERTAUT KEMBALI (COMPLETE)by Miss Cactus
Daniel dan Mawaw terpisah kerana takdir. Namun takdir juga menyatukan mereka kembali setelah bertahun terpisah. Daniel sangkakan dia yang menderita kerana cinta palsu Ma...
Completed
+4 more
Love Scenario ✔ by Harihta89
#10
Love Scenario ✔by tiyaaaaah
Previously known as Pau Vs Babun N O T A K A K I Bukan seorang iKONIC tapi cuma minat lagu Love Scenario. "Aku suka yang situ, yang situ pulak buat-buat dun...
Completed
+13 more
MENUJU CINTAMU... by cikrekha
#11
MENUJU CINTAMU...by sarah
Setiap lelaki yang mengenali dirinya, sentiasa ada menyimpan perasaan ataupun berkehendak memilikinya. Sebut saja namanya Tengku Aira Sofea.. siapa yang tak mengenali d...
Completed
+7 more
OBSES √ by dayahh01
#12
OBSES √by fdayahh✨
"Semakin susah untuk awak terima saya semakin tinggi tahap permainan saya untuk kalahkan ego awak" -Wawa Talia Gadis yang tidak pernah mengenali erti berputus...
Completed
+3 more
POSSESSIVE KING by parkkinah
#13
POSSESSIVE KINGby parkkinah
"Akhirnya setelah 100 tahun mencari mu, aku berhasil bertemu dengan mu. Kali ini aku tidak akan melepaskan mu." (Xanthos Fredell Maximilan) "Siapa kamu? A...
+3 more
MR. BAD BOY IS MY FRENEMY by monaMas
#14
MR. BAD BOY IS MY FRENEMYby monaMas
Umaira Aisya Datuk Mokhtar mempunyai kehidupan yang mampu membuat hati lain cemburu. Dia punyai rupa paras yang menawan, harta benda yang melimpah ruah, ibu bapa yang be...
+9 more
Tomboy & Psychopath!-(D) by Darkwish70782
#15
Tomboy & Psychopath!-(D)by
Pelbagai plan yg dilakukan oleh Fayad untuk mendapatkan Dian Hani. Keluarga fayad turut membantu. "Cara baik tak jadi, terpaksa aku gunakan cara kotor"fayad t...
+1 more
Hadirnya Dia by nurnifayu
#16
Hadirnya Diaby Nif Ayu 🌸
"Ini takdir kita la sayang". Ujar Ahmad Fawwaz dengan senyuman nakal. Tertelan air liur Adira Safina melihatnya. "Miang dia dah datang". Adira Safina...
+6 more
Isteriku Psiko[slow update] by fiqahisyam
#17
Isteriku Psiko[slow update]by NUR SYAFIQAH
Awak didenda sebab tidak membawa buku dan saya takkan bagi muka kat awk pergi berjemur di tgah padang..Sekarang!!!-Sir Adrian Dia ni memang tk tahu kan aku ada migrain t...
+6 more
suamiku, ENCIK DOKTOR by klyfro
#18
suamiku, ENCIK DOKTORby kumbang merah
Not now hehe
+4 more
Beautiful Secret by Evathink
#19
Beautiful Secretby Evathink
*cerita di Private acak. Follow/ikuti untuk bisa membaca keseluruhannya. Sipnosis Lovi jatuh cinta pada Boy, tetangga sekaligus sahabat masa kecilnya. Tapi ia menyimpan...
+4 more
Kesilapan dan keegoan by leopard41
#20
Kesilapan dan keegoanby Leo
Kehidupan Zahra Arissa berubah 360 darjah selepas berkahwin dengan lelaki pilihan keluarganya, Mohd Izam Ariffin. Namun, dalam kebahagiaan yang diperolehi terselit satu...
+9 more