פרק 22

945 104 26
                                    

ילדים התחילו לזרום אל תוך האולם, מעיפים מבט משועשע למראה לואי הישן. הארי כיווץ את שפתיו במתח. ״אז הוא אמר לה כזה- הו אני בן שלושים וחמש ואז הם הלכו לאכול המבורגר ואז הם נלחמו בזומבים ואז זומבי תפס אותה ואז הוא קפץ מהגג ואז מגלים ששניהם היו מההתחלה זומבים בתחפושת וניסו לתפוס איזה ילד שהתחבא מתחת לשולחן-״ נייל מקשקש על הסרט שראה וזאין הינהן בכל מספר שניות כדי להיראות מעונין. ליאם והארי דיברו בשקט על בית הספר. לואי הרגיש משהו חמים עוטף אותו, הוא לא רצה לקום. הוא שנא לקום. הוא תפס בידו הקטנה תלתל חלק ומשך אותו, גורם להארי לפלוט צווחה קטנה שגרמה לו לפקוח עיינים ולהתרחק מהארי בפחד. הארי הביט בו בחשד, שפתו התחתונה רועדת מעט. לואי התקפל לתוך עצמו, דמעות מרצדות בזווית עיניו.
ליאם התקרב ללואי, גורם לו להתחבא מאחורי גבו של הארי ולנסות לנשום. לואי הקיף את עצמו בחיבוק ומילמל. ״ היי לואי. הכל בסדר אנחנו לא נפגע בך״ ליאם עצר במקומו וחייך בחמימות.
לואי הרים מבט חושד אל הארי. הוא נגע בתלתל השוקולדים שמשך, ואז בזהירות הוא נגע באפו של הארי, מצחקק. הארי שלך יד מהוססת לגעת באף הכפתורי של לואי, גורם לו להירתע ולפלוט יבבה.
״לתת ללואי להתקרב אבל לא להתקרב אליו בחזרה. הוא לא אוהב שנוגעים בו.״ הארי רשם לעצמו.לואי הקיף את צווארו של הארי בידיו הרזות וקבר את ראשו בחזה של הארי. ליאם והארי החליפו מבטים מופתעים. ליאם חזר לכיסאו ונואה הגיע והתחיל את המפגש. לואי נשאר כך במשך כל המפגש. כשג׳ואנה הגיעה לאסוף את לואי הוא קפץ מהארי ורץ אליה, מחבק אותה צמוד. היא הביטה בו ואז בהארי, פניה מביעות הפתעה מוחלטת.
לואי אחז ביד של ג׳ואנה ומיהר אל מחוץ לחדר, מושך אותה אחריו.

We'll be a fine lineWhere stories live. Discover now