פרק 20

966 100 34
                                    

״כואב-כואב בלב״ הארי ניסה להסביר לעצמו את ההרגשה. הוא ישב במיטה, מוקף בדיסקים האהובים עליו והסדין מוכתם מדמעות ולב שמרגיש כאילו נשבר לרסיסים.
״כואב כואב״ הארי מילמל לעצמו ואחז בראשו, עוצם עיינים בחזקה.
״היי האז הכל בסדר?״ אן שאלה בדאגה.
״כואב בלב ובראש ובהכל״ הוא הרים אליה מבט עצוב. ״אוי בייבי״ אן עלתה למיטה שלו ועטפה אותו בחיבוק. היא ליטפה את ראשו ברכות ונתנה לו להניח את ראשו על כתפה. הוא שר בשקט וחשב לעצמו, מנסה לשכוח מהכאב. ״מה שלום החברים שלך מהקבוצה האז?״ אן שאלה בהתעניינות וליטפה את שערו בהיסח דעת.
״בסדר..״
״לואי נראה ילד נחמד..״ אן ניסתה פעם נוספת.
״כן..״ הוא ענה בשקט, מטלטל את ראשו ופורע את התלתלים.
״לישון?״ אן שאלה בחיוך חם וסידרה את השמיכה מסביב להארי.
הוא חשב לעצמו ולבסוף הינהן, מושל את השמיכה ומביט באמו בעיינים נוצצות.
״לילה טוב האז, חלומות מתוקים״ היא נישקה את המצח שלו ויצאה מהחדר.
הארי עצם עיינים, רואה בדמיונו את אותם עיינים כחולות.

לואי אחז בידה של אמו בחזקה, מפחד להישאר לבד. הוא נצמד אליה והשפיל את מבטו בזמן שדיברה עם אן שבדיוק הביאה את הארי לפגישה.
״בוא לולו, אולי תיכנס עם הארי?״ ג׳ואנה ניסתה.
לואי העיף מבט לעבר הראש המתולתל שישב במכונית. הארי כאילו הרגיש שצופים בו, הסתובב ופגש את מבטו של לואי. לואי מיצמץ פעמיים, בחן את הארי ממרחק בטוח. הוא מצא את עצמו הולך בצעדים קטנים ומהוססים אל עבר המכונית, לואי נעצר והביט אחורה לג׳ואנה, היא עמדה לצד אן וחייכה בהתרגשות. לואי פלט יבבה ורץ אליה, מחבק אותה חזק. היא נאנחה בחיוך וליטפה את שיערו. הארי הציץ מחוץ לחלון המכונית, אפו אדום מהקור, פניו בקושי נראו מתחת לכובע הצמר והצעיף שעטף אותו. הוא הביט בלואי בסקרנות.
הוא יצא מהאוטו ורץ לאן, מחביא את פניו מאחורי ידיו, מציץ מבין האצבעות וצופה בלואי שעמד צמוד לאמו. ״בואו בנים, ניכנס שלא תאחרו״ אן אמרה בחיוך ואחזה בידו של הארי, הארבעה נכנסו לחדר. זאין ליאם ונייל איחרו, כרגיל. הארי התיישב בכיסא הקבוע שלו, מביט באולסטארס הירוקות שלו.
ג׳ואנה הושיבה את לואי על הכיסא לצד הארי.

We'll be a fine lineOn viuen les histories. Descobreix ara