פרק 16

935 93 19
                                    


״לולווווו״ פיזי צעקה ורצה אליו, מחבקת אותו חזק למרות ההתנגדות שלו. הוא עצם את עיניו בחיוך רחב ודחף את ראשו לשקע צווארה. הוא אהב את אחותו הקטנה יותר מכל אדם אחר. היא הייתה אחת האנשים הבודדים אם לא לומר היחידה שלואי הרגיש בטוח בסביבתה והצליח לספר לה את פחדיו. הם קפצו על הספה והתכרבלו עם שמיכה נעימה, מחליטים לראות פרוזן. לואי התכסה בשמיכה עד מעל אפו, מציץ מדי פעם אל עבר המסך ופולט צחקוק. הוא התחיל להתעייף, אחרי יום ארוך בבית הספר, הוא למד בכיתה מיוחדת עם עשרה ילדים בלבד. היא שנא את הכיתה שלו, הוא שנא גם את המורים ואת בית הספר עצמו והוא בילה בישיבה על הרצפה ובכי וצעקות.הוא נלחם להישאר ער אל לבסוף עיניו נעצמו, אפו האדום והריסים הארוכות שלו גרמו לו להיראות כל כך קטן ועדין כשישן. פיזי צחקקה וצילמה את לואי, רצה לאמא שלה שניצלה את העובדה שלואי היה עסוק מדי מכדי לבכות או להיכנס להתקף והכינה ארוחת ערב במטבח.

״היי האזי דארלינג, קדימה לקום!״ אן נידנדה את המתולתל בעדינות. הארי פקח עיינים בעייפות וחיבק את אן, מתחנן במבטו שתוותר לו הפעם.
״קדימה האז, שלא תאחר״ הארי נאנח בתסכול וקם מהמיטה, מוציא בגדים מהארון. הוא התארגן בעיינים חצי עצומות וירד למטה, בולע את הכדורים שלו ואוכל חביתה בטורטיה. ג׳מה התחננה שהארי ירשה לה לאסוף את שערו בשתי צמות ולבסוף הוא נענה לבקשתה, מכווץ את שפתיו בכאב כשהיא משכה מעט יותר מדי חזק. ״אוי האז אתה נראה מקסים!״ היא ציחקקה ודחפה אותו לכיוון המראה.
הוא הביט בבואתו ולא יכל שלא לחייך. הוא אהב את זה, הוא הרגיש יפה. הוא פלט ציחקקו וקפץ על אחותו בחיבוק. ״קדימה האז בוא״ אן קראה בחיוך. הוא דילג אל המכונית והתיישב ליד אמו, מנדנד את רגליו בשמחה ומפנה את ראשו אל החלון, מחייך חיוך רחב ומראה את הגומות היפיפיות שלו.

״קדימה לו״ ג׳ואנה טפחה על מושב הנוסע וסימנה ללואי להתיישב, נותנת לו לבחור דיסק ולהשחיל אותו למערכת ההשמעה.
הוא הימהם לעצמו יחד עם המנגינה וכיווץ את עיניו בחיוך כאשר השיר האהוב עליו נשמע. הוא התנדנד קדימה ואחורה בהתלהבות, מהמהם חזק יותר. ג׳ואנה ציחקקה וליטפה את ראשו. הנסיעה לא הייתה ארוכה מדי ועד מהרה הם הגיעו אל אותו הביניים המוכר. לואי הביט באמו שעקפה את המכונית וניגשה אל דלתו, עוזרת לו לשחרר את החגורה ולצאת. הוא פלט שירקה עייפה והשעין את ראשו על כתפה של אמו. ״אני יודעת לו״ היא לחשה והעבירה יד בשערו הנוצתי.

We'll be a fine lineTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon