🔨36🔨

4.9K 315 108
                                    

"Wah. Megahnya kau cakap. Yakin ke Jungkook tu akan layan kau?" Kami semua di situ tersentak dengan sergahan seorang namja.

Dua orang namja memakai mask hitam.

"Korang berdua buat apa kat perempuan tu? Tak nak ajak kami join sekali?" Aku berkerut kening mendengar soalan Seokjin oppa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Korang berdua buat apa kat perempuan tu? Tak nak ajak kami join sekali?" Aku berkerut kening mendengar soalan Seokjin oppa.

"Boleh je bro. Tapi korang berdua ni siapa?"

"Kami? Actually kami nak join bertumbuk je dengan korang." Terus muka dua orang namja itu ditumbuk kuat oleh Namjoon oppa dan Seokjin oppa.

"Seul Ra gwe—opps sorry!" Tubuh badanku dilindungi dengan sweater yang dipakai oleh Namjoon oppa. Aku tersenyum lemah.

Sakit kena tumbuk tadi masih terasa.

"Korang berdua ni siapa ha?!" Hyemi menjerit lantang. Lantas saja mukanya ditumbuk oleh Seokjin oppa.

"Lembik sial. Kena tumbuk sekali dah tumbang. Belum jumpa lagi dengan ketua group." Seokjin oppa beralih pada Hwan yang sedang terikat tu. Dibuka ikatan di kaki dan tangannya.

"Terima kasih Tuan Seokjin."

"Aniyo. Kau ambil ni then call parents kau. Kau akan ikut balik ke rumah kami dulu. Selebihnya tunggu arahan dari sorang lagi." Hwan mengambil telefon huluran dari Seokjin oppa.

"Gomowa Tuan Seokjin."

"Seokjin. Kau bawa dua ekor ni masuk kereta. Hwan, kau bawa betina tu. Aku angkat Seul Ra."

"Nae."

"Aku angkat kau perlahan lahan." Sama dengan katanya, Namjoon oppa mencempungku perlahan.

"Sst! Sakit kat situ." Aku mendesis sakit.

"Sorry. Nanti balik Zureen rawatkan." Aku menangguk perlahan.

Syukur mereka berdua datang selamatkan kami berdua. Kalau tak, aku tak tahu apa yang terjadi.

🚫🚫🚫

"Hwan, aku nak kau cerita segala galanya pada aku. Kalau tak, kepala kau hilang." Aku melirik ke arah Hwan yang sedang duduk di atas sofa. Kemudian aku melirik ke arah Hyemi dan dua orang namja tadi yang sedang melutut menunduk di hadapan Ahjussi Jungkook.

Zureen unnie pula sedang merawat belakang badanku yang terluka akibat  terjatuh di kawasan berumput dan beranting kayu tadi.

Hoseok oppa dan Seokjin oppa ada di bilik bawah tanah. Katanya nak prepare bilik tu sedikit.

"Kami bersembang sementara tunggu Tuan Jungkook dan parents saya datang. Kemudian dua orang namja ni datang tahan kami berdua then bawa kami jumpa si perempuan ni. Lepas tu boleh pula dia hina Seul Ra, pukul Seul Ra, lepas tu arahkan dua namja ni suruh rogol Seul Ra. Kemudian dia mereka tampar Seul Ra." Bersemangat Hwan cerita pada Ahjussi Jungkook.

[C] MAFIA SARANGHAE | JEON JUNGKOOKWhere stories live. Discover now