🔨6🔨

5.3K 338 64
                                    

~Jeon Jungkook~

Aku memegang pipiku yang baru saja lepas ditumbuk oleh Leez. Tak sakit cuma aku sedikit terkesima dengan tindakannya.

"Jeon Jungkook! Kau gila ke bawa balik perempuan?! Dah tak waras ke setan?!" Aku hanya menggulingkan anak mata. Dada Leez turun naik memahan amarah.

"Ergh! Tak ada mulut ke sial? Jawablah!"

"Dia tu bukan pelacurlah bangang. Dia tu still budak sekolah. Kau tak nampak ke dia pakai baju apa?" Aku menjawab selamba. Lidah aku bawa ke sebelah pipi. Salah satu tabiat aku untuk mengusik orang yang sedang marah atau gugup.

"Aku tak buta lah! Masalahnya kenapa kau bawa balik dia?!" Kolar baju aku dicengkam. Aku berdecit sinis.

Sudah aku cakap, Leez dah Taehyung mempunyai satu persamaan. Suka ajak gaduh.

"Aku nak jadikan dia sex slave aku!"

"Sial!" Sekali lagi pipi aku ditumbuk.

"Kau mabuk?! Nak mampus dengan aku?!" Kakinya memijak kuat dada aku. Aku hanya pandangnya dirinya tidak berperasaan.

"Rileklah Leez."

"Kepala anjing kau rileks!"

"Yah! Korang dah- apa hal ni?!" Zureen datang bersama Jimin. Terkejut mereka berdua melihat aku yang tersungkur di lantai.

"Kami wrestling. Nak join?" Aku bertanya.

"Tch! Kenapa kau tumbuk Jungkook?" Jimin betanya kepada Leez yang sedang mencerlungku tajam.

Ingat aku takut?

"Kau masuk bilik sekarang. Then kau tengok. Si gila ni nak jadikan perempuan tu sex slave." Membulat mata Jimin dan Zureen. Terus mereka bergegas masuk ke dalam bilik yang aku tempatkan kepada perempuan yang aku ambil tadi bersama Taehyung dan Hoseok.

"Wey Kook kau gila ke nak ambil slave budak sekolah?! Asal tak ambil kat club? Pelacur kat sa—apa kau?!" Kepala Jimin dilepuk kuat oleh Zureen. Aku hanya ketawa perlahan.

"Kau boleh terjun dari tangga ni kalau nak cakap pasal pelacur jijik di club. Telinga aku tak nak dengar." Zureen menggaru keningnya sebelah. Terus dialihkan perhatian pada aku.

"Tu bukan perempuan yang cakap kau bapak ayam tu ke?" Aku tersenyum sinis. Soalannya mendapat anggukan dari aku. Terus berubah kerut muka Jimin dan Leez.

"Perempuan bapak ayam?"

"Korang ingat tak cerita pasal seorang budak perempuan yang panggil Jungkook ahjussi dan bapak ayam?" Zureen menyoal lagi. Lantas Jimin dan Leez mengangguk.

"Budak dalam bilik tu lah perempuan yang berani tu." Berubah terus muka mereka.

"Seriuslah Jungkook?!" Aku mengangguk perlahan. Terus Leez berlari masuk ke dalam bilik di mana perempuan itu sedang tidur.

Punyalah penat menangis dan bergelut di dalam kereta, akhirnya dia tertidur. Hoseok lah yang tolong angkatnya masuk ke dalam rumah. Memang tidaklah aku nak angkat dia masuk. Not my style.

"Sini, aku tolong kau bangun." Aku menyambut huluran Zureen. Dengan sekali cubaan, aku bangun.

"Wah! Tak sangka kau bawa balik budak yang bagi aku agak interesting. Nice!" Aku menjeling Zureen.

"Tapi kan, kau kata, yang kau masih marahkan dia dulu. Kenapa kau bawa balik dia?" Kini, Leez menyoal. Aku menyilangkan tangan di dada.

"Dendam. Tiada siapa pernah cari pasal dengan aku and this girl's word really make me hot! Tak salah kan aku membalas semula?" Selamba aku menjawab. Muka polos perempuan yang sedang tidur itu aku pandang sekilas.

Tch!

Muka je nampak polos, tapi aku rasa dia sengaja bermain api dengan aku. Aku adalah mafia terkenal. Mana mungkin dia tidak mengenali siapa diri aku di Korea malahan di perdagangan dunia.

Sama seperti Leez pada kali pertama aku berjumpanya. Disangkakan dia adalah gadis yang naif dan blur, tapi sekali aku suruh dia menyiat kulit pembelot, dengan senyuman sinis dia lakukan.

Berbeza pula dengan Zureen Jung. Dia berjaya memasuki kumpulan ini dengan kebolehan dia dalam menembak dan 'bermain' dengan peralatan tajam.

Siapa sangka, kedua dua yeoja ini juga yang telah membuatkan mendiang appa aku kagum dengan kebolehan mereka.

"Baik kau mengaku. Kau nak buat apa?" Zureen menunding jari ke arah aku. Aku menolak jarinya ke tepi.

"My living statue. She will be my doll."

"Kau jangan buat kerja gila Jungkook. Kalau geng yang lain tahu, mahu beribu makian kau dapat." Aku mengangkat sebelah keningku. Kata kata Jimin itu bagaikan angin saja pada aku.

"Satu je aku nak cakap. Aku tahu kau marahkan dia. Aku tahu kau bengang dengan dia. Tapi dia still budak. Tengok dari muka dia je pun, dah tahu yang dia ni jenis naif. Better, kau lepaskan dia." Aku gelak. Sungguh bagi aku nasihat Leez kali ni amat lucu bagi aku.

"Kau dah kenapa?"

"Look, sejak bila kau ada belas kasihan ni Leez? Selama ni kill people elok je menyeksa dulu?" Keluhan berat Leez menjadikan aku ingin tahu balasannya.

"Ya, aku mafia. But aku ada hati perasaan. Jangan lupa tu Kook. Even aku membunuh dan menyeksa, aku tak sampai ke tahap menghambakan." Aku berdecit.

"Aku bagi cadangan. Kalau kau marahkan dia, kau dendam dengan dia, kau biarkan Leez bunuh dia terus. But please. Jangan sesekali jadikan dia sebagai mainan kau. Patung kau. Hamba nafsu kau. Aku tak suka langsung. She still school. Too young for all this shit Jungkook Jeon." Kali ni, Zureen pula mmeberi nasihat kepada aku.

"Aku setuju dengan Leez dan Zureen. Kalau kau tak suka, bunuh je terus. Jangan buat dia macam ni. Selama ni elok saja kau keluarkan arahan bunuh segera. Kenapa sekarang tak?" Soalan Jimin buatkan aku senyum meleret. Mata aku turun ke muka perempuan tu.

"In my eyes, she looks like interesting to know more about her. But, I think, it will be more interesting to look her tears."

Continue

Dengar cita yang ada sekolah bukak ogos...hmm

Oh yeahh...btw I'm just nak promote my new short stories yang dah complete 👌💯 hehe..16 chap and under 450 word..genre pasal vampire sikit..sikit jee tak banyak💜

[C] MAFIA SARANGHAE | JEON JUNGKOOKWhere stories live. Discover now