פרק 34

6.9K 341 67
                                    

״מאוהב בצוואר הזה,״ תום הניח נשיקה רטובה על צווארי
״שרוף על הגומה הזאת,״ הניח נשיקה עדינה על הגומה השמאלית שבלחיי.
״מכור לשפתיים האלה,״ לחש רגע לפני שהצמיד את שפתיו לשלי, ואני, כמו בכל פעם שהשפתיים של תום נוגעות בי, נמסתי והתמסרתי במהירות לנשיקה איתו.

ידיי טיפסו אל שערו של תום ומשכו אותו מעט, בזמן שהניח את ידיו על מותניי ברכושניות.

״אני בקהל, מחכה לך כמו בכל משחק, תהיה אלוף.״ אני לוחשת מלטפת את שיערו, תום מחייך בערמומיות, הוא מניח על שפתיי נשיקה נוספת וחומקת לתוך המגרש ״בהצלחה!״ אני צועקת בהתרגשות.

אני מוצאת את המקום שלי סמוך לאבי, ״סיימתם להתמזמז?״ הוא שואל בקלילות, אני מגלגלת את עיניי ״איפה חברה שלך, הא?״ אני שואלת בהתעניינות ״חולה.״ ממלמל באכזבה.

״משחק חשוב היום, תום חייב להצליח.״ אבי נשמע מעט לחוץ ״הוא יצליח.״ אני משלבת את ידיי ברוגז ״כפרה על חבר שלך, איך זכית.״ אבי ממלמל מביט בהערצה בתום שעלה על המגרש.

״זה הוא זכה בי.״ אני ממלמלת תוקעת בו את מרפקי ״ילד זהב, זהב.״ אבי סוטר לראשי, הוא כורך את זרועו סביבי ״את תדאגי, גם את בסדר.״
*
אבי ואני כמו בכל משחקים מחכים כבר מעל רבע שעה לתום, תמיד זה נגמר בזה שהוא יוצא אחרון רדוף מעריצים או מלווה במאמני כדורגל שונים שמנסים ליצור איתו קשר.

״נו..״ אני ממלמלת בחוסר סבלנות, אחרי משהו כמו חמש דקות, תום יוצא כשהתיק שלו ביד אחת, מלווה בבחור עם חליפה שלא זיהיתי.

״תכיר, זה אבי, חבר ילדות שלי.״ הוא מציג את אבי, ״זאת עיליי, חברה שלי.״ תום מסביר ביובש, אאוץ?

אני מתעלמת מהעיניים שתום ואבי נועצים בי ומחייכת בנימוס אל האיש בחליפה, ״נעים להכיר.״ אני לוחצת את ידו, ״מעולה, אגב היום ניצן להגיע עם בני זוג.״ האדון בחליפה מחייך אל תום שמהנהן בחוסר עניין, הטלפון שלו מצלצל ״אני חייב ללכת, נתראה היום.״ הוא נפרד מתום במהירות.

האיש בחליפה מתרחק ותום מחבק את אבי שלא מפסיק לשבח אותו, לאחר מכן, כמו קסם, הוא עוטף את לחיי בעזרת כף ידו הפנויה ומניח את שפתיי נשיקה חטופה ״איך הייתי?״ מבט ילדותי מופיע בעיניו, אני מחייכת ללא שליטה.

״פח.״ אני ממלמלת בציניות, תום צוחק ומניח נשיקה נוספת על מצחי, הוא אמנם מצליח לרכך אותי קצת, אך אני עדיין קצת מתבאסת על האופן בו הציג אותי.

״מה יש היום בערב?״ אני שואל באגביות ״סתם, איזה מסיבה במועדון לכבוד הקבוצה,״ מלמל בחוסר עניין ״תלך.״ אני דורשת ממנו, ״את באה איתי?״ חייך אליי בערמומיות ״מה אתה צריך אותי איתך?״ אני מגלגלת את עיניי ״את רוצה שבחורות יפות אחרות ישימו עין על תומקו שלך?״ אבי טופח על גבו של תום המרוצה.

מה שהיהWhere stories live. Discover now