פרק 15

5.1K 239 13
                                    

״תום.״ אמרתי כשהוא זז ממני לאחור בצחקוק חסר הומור ״תום.״ אמרתי שנית, הוא כמעט יצא מהמקלחת אך אני טרקתי את הדלת חוסמת את היציאה.

״מה נסגר איתך?״ שאלתי לא מבינה ״כלום, תודה רבה על הטיפול אני צריך לזוז.״ אמר בקור ״מה אכפת לך שאופק ואני התנשקנו תום?״ כיווצתי את גבותיי בבלבול ״לא אכפת לי.״ החזיר, מודה שזה טיפה איכזב, קיוויתי שזה כן יציק לו.

״אז למה אתה ככה?״ שאלתי לא מבינה ״איך ככה?״ שילב את ידיו  בהתנשאות, באמת איך ככה עיליי? הוא תמיד קר ואדיש. למה עכשיו זה נראה לך מוזר? כי התרגשת שהוא נתן לך את הריגוש הזה פתאום?

פלטתי צחקוק ציני, זזתי מהדלת הצידה, ״אין בעיה,״ פתחתי את הדלת יוצאת מהמקלחת, התקדמנו בשתיקה אל עבר הסלון, ואם חשבתי שהמצב גם ככה מביך אז עכשיו כשיותם יושב בסלון יחד עם נועה ומביט בנו בסקרנות המצב מביך עוד יותר.

״ערב טוב,״ תום בירך אותם בנימוס, החתיכת כלב הזה מנומס פתאום למרות שהוא קקה לכל החברים שלו?

״שלום,״ יותם בחן אותו במבטו, נועה הסיטה את מבטה ממנו אליי, היא חייכה אליי ואני גילגלתי את עיניי בכעס, ״לילה טוב.״ קטעתי את המפגש הדבילי, פתחתי את דלת הכניסה ותום יצא ואני בעקבותיו סוגרת את הדלת.

ההמתנה למעלית והשהות בה היו מלווים בשתיקה מתסכלת, יצאתי עם תום יחד מהבניין ״תודה.״ הוא אמר בשנית מתקרב אליי בשביל להניח נשיקה את לחיי, ״תכתוב לי שאתה בבית, אוקיי?״ לחשתי ״בסדר.״ הוא אמר בחוסר רצון.

תום התקדם מביתי משאיר אותי להביט בו עוד כמה שניות.
*
מספר דפיקות הופיעו על דלת חדרי ״כן?״ קראתי מבולבלת, השעה כבר שתיים עשרה בלילה.

הדלת נפתחה ונועה הופיעה מאחוריה ״מה?״ שאלתי חסרת סבלנות ״אני יכולה להיכנס?״ שאלה בחשש, חבל שאני לא בהמה גסת רוח. ״כנסי.״ אמרתי, היא הדליקה את האור בחדר ואני התיישבתי על המיטה כשהיא מתיישבת לצידי.

״זה חבר שלך?״ שאלה בחיוך קטנטן ״לא.״ עניתי במהירות ״אתם יוצאים?״ שאלה ״זה חבר של ים.״ עניתי במהירות, מבטה של נועה הפך לקצת פחות שמח.

״אני זוכרת אותו, עיליי.״ אמרה, קצב פעימות הלב שלי האיץ מעט ״את לא.״ קבעתי ״כן אני כן, אתם יצאתם כבר פעם-״ קטעתי אותה ״אנחנו לא את מתבלבלת.״ אמרתי בכעס ״קוראים לו תום! ואתם יצאתם לפני שנה, לכמה חודשים, אני ראיתי אותו!״ היא אמרה בחיוך מנצח.

״נועה שאף אחד לא ידע מזה.״ אמרתי בשקט ״מה הוא עשה כאן?״ שאלה ברצינות ״לא משהו מיוחד.״ אמרתי ברצינות ״את עדיין אוהבת אותו?״ שאלה, פלטתי גיחוך ״יש לי מישהו אחר.״ אמרתי והיא פערה את עיניה ״אני ראיתי איך הוא הסתכל עלייך מקודם-״ קטעתי אותה ״את לא ראית כלום.״ היא הביטה בי מבולבלת ״תפסיקו לחשוב שאת ויותם מכירים אותי.״ אמרתי כועסת.

מה שהיהWhere stories live. Discover now