פרק 9

5.1K 253 18
                                    

״דייט עם אופק?״ שאלתי בחוסר עניין ״למה לא? הוא ממש מתוק.״ ספיר מלמלה מתעסקת בפלאפון שלה, ״לא יודעת..״ מלמלתי בחוסר סיפוק.

״את מעדיפה את שגיא?״ לינוי פוצצה את המסטיק שלעשה בגסות ״די להיות פרה.״ ים תלשה את המסטיק משפתייה של לינוי שהביטה בה זעופה.

״את לא תפסידי אם תנסי,״ ספיר מתחה אליי חצי חיוך, חייכתי גם אני חיוך תחמני ״אוקיי,״ אמרתי במהירות ״אבל.״ הוספתי גורמת לספיר למחוק את חיוכה ״את יוצאת עם אבי.״ בחנתי את תגובתה.

״מה אבי קשור?״ היא מלמלה בחוסר סבלנות ״טוב שלך.״ לינוי לחשה בזמן שהפגשנו אגרופים, ״את תצאי עם אבי, כי את פשוט רוצה אותו.״ ים הביטה בספיר, ועוד לפני שהיא הספיקה להגיב היא הפנתה את מבטה אליי ״ואת בגלל מעוניינת באופק?״ שאלה.

נשכתי את שפתי התחתונה ״הוא מתוק, לא ממש יצא לי לחשוב עליו.״ אמרתי בכנות ״זה די רומנטי שהוא הזמין אותך לדייט,״ לינוי אמרה בחיוך חולמני ״כן, מה שלך בחיים לא יקרה.״ פלטה ספיר ״אויש תשתקי, לפחות אני לא נמרחת בקשר עם בחור כבר שנה.״ לינוי החזירה חורצת לשון.

צחקתי בקול נאנחת בעייפות ״תצאו, מה אכפת לך?״ ים הביטה בי בחום, חייכתי אליה מבוישת.
*
״זה לא מוגזם מדי?״ שאלתי בחוסר נוחות ״מוגזם? זה פשוט מדי!״ לינוי אמרה בכעס ״לא, זה מושלם.״ ספיר מלמלה בחיוך, היא העבירה את ידה בשיערי ״בושם?״ שאלה, קפצתי במהירות ״טוב שהזכרת לי.״ התזתי מהבושם האהוב עליי מספר שפריצים.

״טוב יאללה מספיק אנחנו נזוז שלא יהיה פה פדיחות.״ ספיר התמתחה, הן נפרדו ממני לשלום בזמן שחיכיתי לאופק, הבטן שלי לא ממש התהפכה, ציפיתי לפגישה אבל לא בהתרגשות.

״היי,״ עניתי לפלאפון ״אני למטה.״ זה היה אופק, צחקתי מנתקת את הפלאפון, הבטן שלי התחילה סוף סוף לכאוב מעט וזה הקל עליי באופן אירוני, זיהיתי את רכבו של אופק, הלכתי במהירות פותחת את הדלת ומוודא שהחצאית שלי נשארת במקום כשאני מתיישבת במושב לידו.

אופק הביט בי בחיוך, ״יפה לך פזור.״ הוא שלח את ידו אל פניי, הוא העביר את השיער שלי אל מאחורי אוזני ובאותה הזדמנות החליק את כף ידו על הלחי האדמדמה שלי.

״לאן הולכים?״ שאלתי כשהוא התניע את הרכב ״סרט?״ שאל, האמת שאני לא חובבת סרטים גדולה, ובטח לא בדייט ראשון.
״מה שתרצה.״ אמרתי מושכת בתכפיי, ״מבטיח אחר כך שנלך לאכול גלידה.״ הוא אמר גורם לי לצחקק, אולי זה לא יהיה כל כך נורא.

יצאתי מרכבו של אופק סוגרת אחריי את הדלת, הוא נסע אל בית הקולנוע הקרוב ובזמן הנסיעה רכשתי לנו כרטיסים, כמובן שהוא התעקש לשלם דרך האשראי שלו על שניהם.

״לא ידעתי שאת בחורה של ורוד,״ הוא בחן את החולצה שלי, חייכתי אליו בביישנות ״גם אני לא.״ פלטתי בכנות ״יפה לך.״ הוא הכניס את ידי בידו, אופק בהחלט היה נאה, הוא היה גבוה, לא מאוד אבל מספיק. הוא היה חייכן והיה לו מין קסם שגרם לכל מי שדיבר איתו להתאהב בו.

מה שהיהWhere stories live. Discover now