פרק 16

5.2K 254 26
                                    

התהלכתי בצעדים איטיים אל הלוקר שלי, מכונה מטומטמת.
אני לעולם לא אבין איך פותחים אותו, שלושה סיבובים שמאלה, ארבעה ימינה, איפה זה שמאל בכלל ואיפה זה ימין?

חבטתי בלוקר בתסכול, התירוץ של הלוקר לא נפתח לי לא מספיק משכנע, בטח לא בשביל המורה לספרות, היא ממש מרושעת.

״את צריכה להפעיל כוח על המנעול.״ הלב שלי ניתר באופן מפתיע בחזי, תום נעמד לצידי ואני זזתי מעט מהלוקר, הוא הזיז את המחוגה על פי הקוד שכנראה כבר זכר מהפעם הקודמת בה חילץ אותי מסיוט הלוקר שרודף אותי.

רק שהפעם הייתי בריאה לחלוטין, בלי קרסול נקועה ובעיקר עם מתח בלתי מוסבר בכל מה שקשור לתום.

הריח של הבושם הגברי שלו אפף אותי וחיבק אותי אליו, המנעול השמיע רעש של פתיחה ותום הסיט את דלת הלוקר שלי, עטיפות של חטיפי שוקולד בצבצו החוצה וגרמו לי להאדים.

״זה..״ מלמלתי, לא היה לי איך להסביר את המחזה, הייתי פשוט חזרזירה.
״כנראה שאני חייבת לך על כל ההצלות האלה,״ פלטתי בזמן ששלפתי את מחברת היסטוריה ואת המחזה שאנחנו קוראים.

״זה בסדר.״ תום ענה באדישות בזמן שהפנה אליי את גבו והתכוון ללכת, הוא נעצר לרגע וטחב את ידו אל מכנסי הספורט שלו, הוא שלף חטיף שוקולד וזרק אותו לעברי.

צחקקתי תופסת את החטיף, ״אין לך שיעור?״ שאלתי מגחכת ״ספורט.״ ענה, סרקתי את לבושו שבאמת כלל מכנסי ספורט קצרים ונעלי התעמלות.

״ואתה יכול לאחר כי אתה כוכב כדורגל?״ שאלתי משלבת את ידיי ״את יכולה להבריז לשיעורי ספרות כי את כותבת מדהימה.״ פערתי את עיניי, הוא בהחלט פגע בנקודה רגישה.

״אם אתה סיפרת למישהו אני-״ הוא קטע אותי בגסות ״אני לא.״ נאנחתי בזעם, ״יש לי משחק היום.״ הוא אמר לפתע, ״איפה?״ שאלתי בהתעניינות ״משחק בית.״ החזיר, הנהנתי בחוסר הבנה ״בהצ-״ הוא קטע אותי בשנית ״את תבואי?״ הרגשתי את קצב פעימות ליבי מאיץ בשנית.

״את..ה רוצה?״ גמגמתי בחשש ״הצעתי.״ ענה בביטחון ״תדברי עם ספיר, גם אבי בא אני בטוח שהוא יביא גם אותה.״ הוא אמר, הנהנתי במהירות ״תום!״ קראתי והוא הסתובב אליי שוב רגע לפני שעזב את המסדרון ״תודה,״ נופפתי בחטיף השוקולד ״רק תזכרי להכניס אל העטיפה ללוקר.״ ביקש מתקדם אל היציאה מהבנה ואני סוף סוף אל כיתת ספרות שלי.
*
״את יכולה לצטט לי בדיוק מה הוא אמר?״ ספיר שאלה, נאנחתי בזעם ״הוא שאל אותי אם אני רוצה לבוא, ומיד אחר כך הציע שנגדל שני ילדים ונאמץ עוד שלושה.״ עניתי בציניות ״נו? והסכמת?״ שאלה מצחקקת ״אמרתי לו שאני מעדיפה שקודם נתחתן.״ הסתובבתי אליה בחיוך דבילי.

״אבי בחוץ.״ היא אמרה מתורגמת מהמיטה, העפתי מבט אחרון במראה בזמן בחצאית מחדרה של ספיר במהירות, היא נפרד לשלום בנפנוף מאמה בזמן שאני הודתי לה בנימוס.

מה שהיהWhere stories live. Discover now