פרק 32

5.8K 283 26
                                    

״אז אתם ביחד?״ שאלה ספיר בהתעניינות, משכתי בכתפיי מהנהנת, ״ולא אכפת לה?״ שאלה אף מופתעת יותר ״היא אמרה שהיא מבינה למה קל להתאהב בו, ושזה היה לה ברור מהיום שהוא טיפל בי כשנפצעתי בבריכה.״ סיפרתי.

״אולי היא השלימה עם זה..״ מלמלה ספיר בניסיון לעודד ״לא יודעת.״ שללתי את דבריה עם ראשי.

״את אוהבת אותו?״ שאלה לפתע גורמת לי להשתעל את המים ששתיתי, סגרתי את בקבוק התות בננה שלי והנחתי אותו על התיק שלי.

״זה השלב שכבר אמורים לדעת?״ שאלתי חוששת ״אני אוהבת את אבי,״ היא מלמלה ״אהבת אותו ישר?״ שאלתי ״לא יכלתי להודות בזה בהתחלה אפילו בפני עצמי..״ היא מלמלה ״קצת כמוך.״ עקצה בחיוך תחמני.

״אין לי בעיה להודות בכלום,״ מלמלתי ״רק לקח לך מעל חצי שנה להבין שאת רוצה-״ קטעתי אותה ״מדברת זאת שהייתה בקטע עם מישהו שנה.״ גלגלתי את עיניי.

לפתע ספיר חדלה לצחקק ומיקדה את מבטה בי.

״אל תסתובבי,״ דרשה ממני, שתקתי גם אני מביטה בה לחוצה, ״מה קרה?״ לחשתי מבוהלת ״אל תסתובבי.״ היא נזפה בי כשהתכוונתי להסיט את ראשי מהטריבונות בכניסת השכבה עליהן ישבנו.

סובבתי את ראשי בכל זאת וראיתי מרחוק את תום מדבר עם נעמה, סובבתי את ראשי חזרה אל ספיר ״אמרתי לך אבל לא להסתובב נכון?״ נזפה בי ״ובאמת חשבת שאני לא אתעניין למה?״ כעסתי חזרה.

״אל תתנצלי עליו, בטח יש לזה-״ קטעתי אותה ״לא אכפת לי.״ זייפתי חיוך ״בואי נחזור לדבר עלייך ועל אבי,״ הסטתי את הנושא במהירות, ספיר שתקה והזיזה את מבטה אל מאחורי ראשי ומהר מאוד עינייה נפערו בבהלה.

ישבתי בישיבה מזרחית על הטריבונות כשגבי אל כל המתרחש מאחוריי.

״צרות בעוד שלוש שתיים אחת..״ היא מלמלה בלחש

הרגשתי גוף יושב מאחוריי, הריח שלו מהר מאוד נכח ואני הכרתי את
עצמי לא להסתובב אליו ולכרוך את ידיי סביבו ולהניף את הצוואר שלו.

״אני הולכת להגיד לאבי בוקר טוב,״ ספיר התחמקה מהסיטואציה, נעצתי בה מבט מאשים והיא שלחה לי נשיקה רגע לפני שירדה מהטריבונות במהירות מותירה אותי עם תום.

סובבתי את גבי, הורדתי את רגליי למדרגה שהייתה מתחתיי והבטתי בתום שישב לצידי, הוא נשען עם מרפקיו על ברכיו והסיט קדימה, הוא לא אמר דבר ואפילו לא הסתכל עליי, השפלתי את מבטי מעט נעלבת.

״אם לא הבנת אז ספיר ספרה לך שלוש שתיים אחת כדי שתשימי לב אליי.״ אמר בשעשוע, הרמתי את מבטי אליו, עיניו ננעלו על שלי ואני הסמקתי בזמן שהוא צחק מזדקף.

״תודה שהסברת לי,״ הנהנתי במהירות, ״מתי תתבגרי?״ החווה עם סנטרו על בקבוק התות בננה שני לצידי על התיק.

מה שהיהWhere stories live. Discover now