g

2.1K 298 44
                                    

" Okay class harini kita ada murid baru . Silakan masuk " Seseorang lelaki bermabut pink masuk . Wuyoo cool gila .

Hand-- eh jap ! Ni kan mamat yang aku nampak dekat mall ? Eh . Kenapalah aku nampak dia je .

" Saem ! Kenapa tak halau je dia kelas lain " aku bersuara .

" HyeMin .. kamu janganlah buat perangai " aku hanya menjungkilkan mata ke atas 🙄

" Abaikan dia , introduce yourself " saem , kurang baik tul . Tak boleh lah nak kata kurang ajar , sebab dia yang ajar aku kan ? Hari hari dia ajar , terlebih ajar lagi .

" Annyeong . Choneun , Kim NamJoon imnida . "
NamJoon . NamJoon . aku ingat nama tu namjoon .

" Kamu boleh duduk sebelah HyeMin . "

" Saem ! Apa ni , sebelah SeokJin kosong kenapa saya !? " memang aku protes .

" Yelah . Kamu duduk sebelah SeokJin yang flawless tu . "

" Saem ! Pujianmu akan ku kenangggg " SeokJin bapok bersuara . Mohon jangan kecam . Even dia bapok , handsome .

Tch . Welcome to Hell Namjoon . Tempat duduk kau depan aku .

Dia berjalan untuk ke mejanya . Aku menghulurkan kaki ku sedikit . Dia terlanggar dan hampir tersandung . Hahah- aish , baru nak gelak dia imbang balik badan dia .

Dia menjeling aku . Aku hanya menjelirkan lidah tanda mengejek .

" Our game will begin soon HyeMon . " katanya perlahan

" woi , nama aku HyeMin lah ! " aku menolak kerusinya dengan menggunakan kaki ku .

Cari nahas kau ni

×

❝ soulmate ❞ joon ; ✔Where stories live. Discover now