b

3.7K 396 19
                                    

bbuk

aduh ! sakit kepala aku .

" hey buta ke apa langgar langgar aku ! "

eh mamat ni lebih dah . dia langgar aku . pastu dia tuduh aku langgar dia .

" hey kau ! kau yang langgar aku . lepastu cakap aku buta ! bodo ke apa ! "

dia tersengih . huh ! dah mengaku salah ke ?

" tch . it's your fault not mine "

apa jantan ni cakap ! nak speaking bagai . fikir aku tak reti ke huh ! nak puji aku cantik tak payahlah speaking cakaplah bahasa korea ! Orang korea kan bukannya orang amerika sana tu !

" huh . memang pun ! "

" tch . puahahahahaha " eh mamat ni gila ke ?

" sedar pun tu salah kau ! dah chaw ! "

eh ! aku salah cakap ke ? " woi ! "

dasar lelaki .

×

❝ soulmate ❞ joon ; ✔Where stories live. Discover now