d

2.4K 330 18
                                    

aku berdiri di hadapan kaunter memesan air kegemaran ku .

" Selamat datang . Cik nak oder apa ? "

" 1 cawan besar . Mocha , letak whipped cream
ye "

" ah nae . "

" saya juga nak tu ye "

" okay baiklah "

eh siapa yang sesuka hati oder time turn aku . nak marah ni . aku memandang ke sebelah kanan .

" kau lagi ! " dia hanya tersenyum . cair aku . hahaha !! ahhh tidak !

" setiap kali aku nampak kau an , macam nak muntah tahu tak ? " dia tersenyum sinis dengar apa yang aku cakapkan .

" aku bukan setakat nak muntah , nak terberak pun ada . huh " eh eh . kurang gula betul mamat ni .

aku merengus geram . kakinya aku pijak sekuat hati .

" ahh- " dia menekup mulutnya . mukanya berkerut . aku hanya tergelak .

" bang , best kan kena urutan kaki ? " aku berjalan meninggalkan dia dan pergi ke tempat duduk untuk menunggu .

puas hati aku .

×

❝ soulmate ❞ joon ; ✔Where stories live. Discover now