aa

1.5K 221 12
                                    

❀❀❀

Kringgg .

Jam lonceng aku berbunyi . Mataku hanya separuh terbuka . Aku melihat ke arah jam .
Alamak dah pukul 7:15 . AKU DAH LEWAT . ASDGHFKL!! Aku rasa nak menyumpah kay .

Aku bingkas bangun dan menuju ke bilik air  .

Dalam masa beberapa puluh minit aku sudah bersiap siap untuk ke sekolah . Aku mengambil beg dan phone ku lalu berlari ke luar . OMMAAAAA aku dah lewat .

Aku berlari sedaya upaya , tapi aku dah penat . Aku termegah megah . Tolonglah hantar Hero . Agaknya Tuhan dengar doa aku , adalah seorang hero berhentikan motorsikal dia . Dia membuka helmetnya dan ...

ZERO not HERO yang muncul . Si Namjoon rupanya .

" Eee dah lambat ke cik adik ? " Namjoon membetulkan rambutnya yang kusut tu . Acah doe mamat ni .

" Eleh kau pun sama "

" Nak tumpang ? " soalnya . Aku beragak agak nak naik ke tak .

" No thanks . Aku boleh lari " YA AMPUN kenapa aku bengong sangat pergi tolak tawaran dia .

" Serious ? Ada lagi 10 minit je sebelum pukul 7:30 . Kau rasa kau sempat sampai ke ? " ADUHMEKK . Sempat Namjoon mengangkat kedua dua keningnya .

" Nak ke taknak ? " soalnya lagi . Ah naik jelah . Daripada Sir Yoon Jisung tu membebel baik aku naik aja si Namjoon ni . Sir Jisung kalau dah bebel , dah macam nenek atau atok .

Aku memegang kedua dua belah bahunya untuk memudahkan aku naik ke atas motor . " Be carefull . Aku nak bawa laju ni "

Belum sempat aku berkata apa apa , Namjoon sudah memecutkan motor ni . BODO NAMJOON . Tak pasal pasal aku kena peluk pinggang Namjoon ni . Lahai .

❀❀❀

❝ soulmate ❞ joon ; ✔Where stories live. Discover now