k

1.9K 268 10
                                    

" wei lari wei lari " gadis gadis atau minah minah fake itu berceciran lari . tahu takut .

" woi takut ke ? hahahahahahaha " aku gelak . aku ada muay thai lah !

eh perasannya minah ni , orang lain yang sergah kau yang melebih .

eh , kau tulis jelah tak payah sibuk !

-

" thank- " ucapan terima kasih aku terbantut .

" kau lagi ! kau ikut aku ke apa ? " aku bercekak pinggang .

" excuse ! kau yang stalk aku kan ? "

" mana ada ! bosan aku tengok muka kau je tahu tak ? "

" eleh , aku dah tolong terima kasih pun tak "

" erm . thanks " sengaja aku perlahankan suara .

" apa ? "

" thanks " aku meninggikan sedikit suara .

" huh ? jerit kuat cakap tu pun slow " aku merengus geram . kepalanya aku aku pegang . aku berbisik di telinganya

" TERIMA KASIH " bisikkan yang paling kuat . dia menggosok telinganya .

" woi , boleh pecah gegendang telinga aku "

aku ketawa jahat . aku berjalan meninggalkan dia .

" tunggu ! "

×

❝ soulmate ❞ joon ; ✔Where stories live. Discover now