q

1.7K 264 40
                                    

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-

"Aduuh sakit bontot aku " Namjoon menggosok bontotnya . Sian duh aku tengok . Mesti leper  😭
uwaaaaa .

" Uit , apa pasal ? " Yoongi menegur Namjoon yang sedang berjalan ingin masuk ke rumahnya .

" Adik kaulah hyung " Yoongi mengerutkan mukanya . " Adik aku " Yoongi pelik

" Kenapa adik aku ? Pengsan ? Kena culik or kena langgar ? "

" Woi hyung . Apa kau merepek hyung . Kau nak adik kau mati awal ke ? "

"Erm .. Kau caring pasal adik aku kenapa ? Huh , jangan jangan kau " belum sempat yoongi menghabiskan percakapannya Namjoon mencelah .

" Eh , tak nak aku . Adik kau tu hyung dia letak paku dekat kerusi aku lepastu dia pergi potong aku punya kerusi .

Naik lembam bontot aku hyung . Kau tengok bontot aku hyung " Namjoon menunjukkan bontotnya ke arah Yoongi . Mata yoongi terbeliak .

" Hyung pehal mata kau besar semacam kau dah fall in luv dengan bontot aku ke hyung ? " Namjoon ketawa kecil . Kekeke

" HOTAK KAU . Masalahnya , seluar kau koyak . Kau tak perasan ke ? " Mata Namjoon membesar lagi besar dari mata Yoongi tadi tu .

" What !? Patutlah , aku rasa macam ada orang memerhati je dari kat sekolah tadi hyung . " Namjoon menutup

bontotnya yang menampakkan boxer yang berwarna kuningnya itu . Al-maklumlah , boxer Ryan .

" Aish , hyung kalau adik kau lembam lembam jangan tanya aku kenapa hyung . Orang yang suruh adik kau buat macam

tu kat aku memang dia orang pertama aku ARWAH kan hyung " Namjoon merengus geram lalu dia masuk kedalam rumahnya . Beg sekolahnya diletakkan di bontotnya .

" Ish ish , malang sungguh siapa yang ajar adik aku tu -- chakkaman .. EH BUKAN AKU KE YANG SURUH DIA -- ANDWAEEEEE huh , berlagak biasa je " Yoongi menolak rambutnya ke belakang lalu berjalan masuk ke dalam rumah .

Padahal takut jadi Arwah tu . Bertaubatlah cepat Yoongi  takut tak sempat .


×

🚨 WEE WOO WEE WOO 🚑

❝ soulmate ❞ joon ; ✔Where stories live. Discover now