ac

1.5K 219 38
                                    

cerita aku un dah macam keling rupanya

Aku menunduk ke lantai akibat rasa malu yang teramat . Apasal aku pegang tangan dia ? Eyy geram siaa aku .

Bbuk

Aku terlanggar pula tiang . Eyy babi sakitlah ! Aku menggosok dahi ku . Alamak , darah keluar lah pula . Ish , aku merengus . Ni semua angkara namjoon .

" HAHAHAHAHAHAHA  jalan tengok depan bukan tengok lantai " sial punya namjoon . dia gelakkan aku yang tengah kesakitan ni . Eyy aku nak nangis rasanya .

Seokjin pula tergopoh gopoh dapatkan aku . " Hyemin kau okay ? " soalnya . " tak " balasku sambil menjeling Namjoon . Namjoon memandang aku tak puas hati .

" Jom aku bawa pergi bilik rawatan . " ajak Seokjin . huh bagus juga tak payah aku masuk bilik puaka tu . Belum sempat aku balas , Namjoon lebih cepat menyampuk .

" No way . Baik kau pergi bilik puaka tu saing dengan aku sekarang . Atau aku report yang korang dua ponteng " ugut Namjoon . ADUHMAKKK

" Nanti korang kena detention class aku tak tahu eh " ugutnya lagi .

" Aduhai " Seokjin mengeluh . Belum sempat Seokjin tarik aku ke bilik rawatan , Namjoon dah tolak kami berdua supaya teruskan perjalanan ke bilik puaka .

Hell !

❀❀❀



Akhirnya , seksaan di dalam bilik sir yoon jisung habis . bernanah siot telinga aku dengar dia bebel . Dahlah dia pergi berbual pasal geng kunyit dia .

Ha Sungwoon itu handsomelah , comelah , pendeklah . Pastu dia gelak . ADOI macam seksaan dalam kubur tahu tak ? TAPI NI RINGAN SIKIT AH .

" Sir , sir tahu tak yang cikgu markonah suka cikgu ? " soalku dengan berani . yalah aku dengan dia je sekarang ni kat dalam bilik dia . Dua orang saka tu dah keluar dulu .

" APA ? HAHAHAHA lawak lah awak ni " tangan sir jisung dah start mengibas ngibas macam lipas . HAHAHAH engko rasa ?

huh huh , tangan macam lipas dia tu nak dekat kat aku . itu maksudnya dia nak tampar bahu kau . SEKSA WEY KENA .

" bukan ke Cikgu Makaroni suka cikgu markonah ? Cikgu markonah suka saya ? Tapi saya suka cikgu Tipah " pulak dah . wei ini dusta wei ini dusta .

" tapi sir , Cikgu Tipah tu kan banyak scandal ? "

" HAHAHAHAHA saya tahu . Tapi saya tak kesah " sir jisung mengibas lagi tangannya dan dia memukul bahu ku . aduh ! sakitlah . Tadi dahlah langgar tiang sekarang ni apa pula ?

Aku pun decide nak keluar daripada bilik puaka ni . Kat luar pula aku jumpa saka . HADUH . MALANG HIDUP AKU .

aku duduk di depan pintu untuk pakai kasut . dah selesai je , Namjoon dengan Seokjin hulur tangan serentak ? aku memandang mereka berdua .

" no thanks " aku bangun dengan sendiri . eh fikir aku ni gemok sangat ke tak boleh nak diri sendiri .

" Jum ikut aku " Seokjin dan Namjoon berkata serentak . Adakah ini sebuat pertandingan . Siapa dapat dulu dia menang ? gitu ke ?

Namjoon dengan pantas peluk bahu aku . Apa benda ni wei . " sorry ye , dia takde urusan dengan kau jadi sila bla "

" dahtu kau ada urusan ke dengan dia ? " aku hanya diam membatu dekat situ . malas nak bersuara .

" ada "

" apa uruskan kau dengan dia ? "

" itu bukan urusan kau an ? jadi kau sibuk pehal ? bla bodo " marah Namjoon lalu menarik aku pergi . aku memandang Seokjin yang berada kat belakang . Dia menjeling namjoon .

Perang apa ni ?

" kau ni jahat betulah . huh , kau nak tarik aku ke mana  ni ? " aku memandang namjoon yang berada di sebelah aku . dia hanya tersenyum sambil mengeratkan lagi pelukan di bahu .

❀❀❀


" huh dah , kau duduk sini diam diam " arah Namjoon kepadaku . aku hanya duduk di atas katil bilik rawatan . buat apalah kat sini .

Namjoon datang dengan first aid kit . Dia membuka kotak itu dan mengeluarkan barang yang sepatutnya .

" kau diam eh " arahnya lagi . aku hanya menjeling . lagi tadi aku diam an ? nampak aku melalak ke ?

dia mengeluarkan antiseptik (?) dan merawat di kepalaku . disebabkan kepala aku berdarah dah ada luka kecil , aku merintih kesakitan .

" argh-- "

" shhh " Namjoon meletakkan aku tak tahu nama dia tapi benda tu macam kapas tapi bukan jenis kapas alah yang macam pembalut bila tangan patah tu . warna putih .

kain bandage tak silap
kalau silap jangan salahkan tipah , mak tipah yang bagitahu .HAHAHa

ah apa apa lah . huh dia letak benda tu kat kepala aku yang luka tu . kay bila dia dekat macam gini . aku dapat rasakan deruan nafasnya kena kat pipi aku . jantung aku berdegup laju .

apakah ? " huh dah siap " aku mendongak dan melihat ke arah wajahnya . dekat gila muka dia dengan muka aku .

Keadaan menjadi kekok . Namjoon berdehem dan berjalan untuk keluar dari bilik rawatan . aku nak ucapkan terima kasih tapi kenapa mulut aku taknak keluarkan suara .

Tiba tiba dia memalingkan mukanya . Aku terkejut jap .

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" Balik nanti naik aku . Jangan kau nak dekat dekat pula dengan Seokjin tu . Menyampah aku "

And namjoon pun keluar .

" Eleh , menyampah aku " aku mengoloknya balik .

" AKU DENGAR LAH WEI " jeritnya dari luar .

dengar eh ?  aku fikir dia dah pekak //dab//




semakin kurang pembaca ;)

❝ soulmate ❞ joon ; ✔Where stories live. Discover now