e

2.2K 325 16
                                    


" suka kan kau dapat pijak kaki aku " lelaki tadi duduk di hadapan aku . memang semak .

" yes . happy gila . kalau boleh nak melompat kegembiraan , menangis terharu " kataku sambil menepuk tangan dengan muka aku diberikan senyuman yang paling manis dan terlaris .


honeyyyy .


" woah ! nak join juga " katanya . join lah . tak hadap .

" 2 Cup besar , Mocha letak whipped cream siap ! " bunyi lonceng dibunyikan . Aku dengan mamat ni bangun serentak . Aku berjalan pantas ke kaunter .

Aku ambil cawanku , bayar dan terus blah .

" Woi tunggu aku "

" apa kau nak ? "

" tali kasut kau tu huh " haish tali kasut ni kan . aku melihat ke arah kasut ku .

Eh , tali kasut aku okay je . tak ada pun terbuka ikatan dia .

" percaya . bodoh amat . " Dia tergelak lalu tinggalkan aku .

" Babi ! " aish aku dah geram . dapat aku pijak . memang aku jadikan lempeng .

×




❝ soulmate ❞ joon ; ✔Where stories live. Discover now