c

2.9K 343 28
                                    

Aku berjalan di sekitar mall . Haish tak tahu nak pergi mana .

kedebukk

aku tersandung sesuatu dan aku terjatuh . ha ha malunya . muka ku yang tersembam di lantai mall , aku biarkan untuk beberapa saat . malu woi !

seseorang menghulurkan tangganya . wah hero i dah datang . aku menyambut tanggannya .

aku mendonggak ke atas supaya aku boleh lihat mukanya . Senyuman dilemparkan .

" than-- kau ! " senyuman aku mati .

" lah kau yang jatuh rupanya , kalau aku tahu itu kau kan . aku tak tolong kau tahu tak ? hahaha "

annoying ye mamat rambut purple ni . aku hempuk , sia sia dia hidup . tak sempat kau bertaubat .

" ouh ya , welcome . kau nak cakap thanks kan tadi ? aku tahu . haha " apa yang lawaknya . aku pun tak tahu .

" huh ! lain kali jalan hati hati . Jangan fikirkan aku je " dia tersenyum menunjukkam lesung pipitnya . comel ><

eh , jangan macam macam HyeMin .

" bye " katanya lalu meninggalkan aku .

" blah lah kau ! " aku berjalan meninggalkan kawasan yang memberi satu sejarah hitam pada hari ini .

×

❝ soulmate ❞ joon ; ✔Where stories live. Discover now