#12

6.7K 313 4
                                    

Zufarr pulang lewat ke rumah Dato Sheikh Ahmad. Baru saja masuk ke bilik, langkahnya tergam di hadapan pintu. Hati lelakinya tiba-tiba bergelora. Nafas terasa tidak teratur. Terus laju dia memasuki ke dalam bathroom. Selesai saja mandi Zufarr mengambil nafas dan melepaskannya beberapa kali. 'Calm down Farr!' hati dia berteriak supaya tenang. Sebaik saja pintu dibuka, langkah diatur sekali lagi dia terpaku. Ya rabbi!!

Keadaan Raisya yang berdress tidur warna merah sangat menguji keimanannya. Tambahan pula dress separas lutut itu sedikit tersingkap sehingga menampakkan pehanya yang gebu.

Raisya merasakan dirinya di tindih. Hidungnya menangkap bau maskulin. Macam bau Zufarr. What! Pantas matanya terbuka bila menyedari itu bau dari Zufarr. Terkaku dia sebaik membuka mata kerana melihat wajah Zufarr yang berada jauh seinci dengan dia. Zufarr memandang Raisya dengan pandangan yang begitu redup.

"Will you be mine tonight huh?" Zufarr bersuara serak basah. Nak goda ke apa ni? Seksinya suara dia. Belum sempat Raisya membalas, bibirnya sudah bersatu dengan bibir Zufarr. Dan dia membalas! Sikit pun diri dia tak menolak. Kenapa? Mungkin dia sudah bersedia dan sudah sampai masanya dia menunaikan kewajipannya sebagai seorang isteri.

Zufarr berhenti mengucup isterinya. Kaget kerana Raisya sedikit pun tidak menolak malah membalas. Akhirnya, dia akan memiliki Raisya secara zahir dan batin. Dan malam ini akan jadi malam yang membuktikan cinta mereka berdua.

"Abang janji yang Selena akan bahagia dengan abang. Even apa pun yang jadi. Can i start huh?" Zufarr berjanji seraya meminta izin Raisya. Raisya hanya tersenyum tanda mengizinkan.

"But please be gentle" rayu Raisya dengan suara yang sudah tenggelam dengan desahannya.

Arayyan's POV

Aku yang baru keluar dari bilik terhenti di hadapan bilik Raisya dan Zufarr. Takkanlah? Berita terbaik ni kalau mama dan papanya tahu. Alhamdulillah. Tak lama lagi aku akan dapat anak saudara. Yahoooo! 😹

Aku meneruskan langkah aku tapi tidak ke tangga sebaliknya ke bilik Ameer. Pintu bilik dia aku ketuk sedikit perlahan. 2,3 kali ketukan akhirnya baru pintu dibuka.

End POV

"Apa kau nak abangku?" Ameer bertanya dengan mata yang masih tidak dibuka.

"Kita bakal jadi uncle"bisik Arayyan kepada Ameer. Ameer yang mamai terus terjaga saat mendengar hal itu.

"Maksud kau? Dorang tengah ehem2.." Ameer bertanya seperti tidak percaya. Arayyan pula sudah menghamburkan gelak.

"Kau intip dorang erk?"mendengar Ameer berbicara sedemikian Arayyan pantas menghadiahkan sebiji telur di kepala adik lelakinya.

"Otak tu fikir elok sikit. Aku lalu jer depan pintu bilik dorang lepastu ter.. Ulang suara TER.. terdengar" jujur Arayyan. Krik krik krik. Selepas itu mereka berdua terus menghamburkan gelak bersama.

____

Raisya terjaga sebaik saja terasa pipinya disentuh. Matanya dibuka perlahan-lahan. Wajah Zufarr yang sedang tersenyum manis menyapa pandangannya.

"Morning my wife" ucap Zufarr kepada Raisya. Raisya hanya tersenyum dan mula mengingat kisah semalam. Pantas saja dia menarik comforter menutup wajahnya. Zufarr ketawa melihat Raisya yang sedang malu.

Haiiiii korang.. Sorryyyyyy sebab lambat update. 😭 dan sangat sorryyyy sebab makin lama story ini makin hambar. Author banyak idea tapi tak tahu nak sambung macam mana.. Wanna help me tak? Kalau korang nak tolong 😢 tolong komen korang nak story ni jadi macam mana untuk part yang seterusnya.. Nak buat dorang gaduh ke ? Ke nak berbaik? Hahaha 🙊💕

My Dear Mrs Bond [B1] (COMPLETED)Where stories live. Discover now