- 4 -

2.5K 62 5
                                    

Niall pov
Hoe kan ik nou nooit hebben gezien dat het niet goed met haar gaat? Mijn eigen zusje. Ik zie haar bijna elke dag. Of nou ja, tegenwoordig niet meer door optredens met de band.

Dat is het. De band. Ik was zo gefocused op mezelf en de band dat ik niet op mijn zusje lette. Ik had er allang wat aan kunnen doen. Maar nee, ik, de egoïstische Niall James Horan, moet zo nodig weer alleen maar aan mezelf denken. Dat is nu over. Ik ga op haar letten, voor haar zorgen.

"Goedemorgen." glimlach ik als Chloe en Louis beneden komen.

"Goedemorgen Niall." zegt Louis vrolijk terug met ook een glimlach.

Goodmorning brotha." zegt Chloe en krukt naar de bank. Geen glimlachje te zien. Niet eens een neppe, gewoon niks.

"Moet je niet ontbijten?" vraag ik als Louis al ontbijt aan het maken is voor zichzelf, maar zij nog op de bank zit.

"Nah, geen honger. Ik eet straks wel wat." zegt ze. Deze smoes, zo vaak gebruikt en nu pas weet ik waarom.

"Ontbijt is belangrijk Chloe." dring ik aan haar aankijkend, maar ze gunt me geen blik terug.

"Ik zei al: ik eet straks wat." Herhaalt ze haar leugen.

"Chloe, hoe blijf jij zo dun?" vraagt Harry, ons uit ons gesprek halend. Hem kijkt ze wel aan.

"Weet niet, maar ik zei gister al dat ik niet zo'n grote eter ben hè." zegt ze. Harry knikt.

"En jij dan? Jij bent ook dun hoor." zegt Chloe grinnikend (voor diegene die het nog niet door hebben: fake, ze grinnikt fake). Harry grinnikt ook en haalt zijn schouders op.

"Wij moeten vanmiddag naar de studio." zegt Liam tegen Chloe. We knikken als bevestiging daarop. Eigenlijk wil ik Chloe niet alleen achterlaten. Ik weet het: te bezorgt, maar ik wil zeker weten dat ze eet. Nu dat ik het weet, kan ik het niet riskeren.

"Wil je anders mee Chloe?" vraag ik. Zo kan ik haar tenminste nog een beetje in de gaten houden.

"Lijkt me leuk." Zegt ze, maar ze lijkt zich te bedenken. "Maar ik heb ook nog huiswerk." Vult ze haar vorige zin aan. Hmm... Ik kan er nou niet uit opmaken of ze dat echt meent of dat ze het als smoes gebruikt er onderuit te komen.

"Kan je dat niet meenemen dan?" vraag ik.

"Ja, zou kunnen. Dan ga ik me nu omkleden, kan je me de trap op helpen?" vraagt ze. Ik knik en til haar de trap op waarna ze naar haar kamer krukt. Ik loop naar de keuken en pak een appel. Ik wil dat ze iets eet, dus leg ik deze klaar. Ik wil niet dat ze straks omvalt van de honger.

Chloe pov
Waarom zeg ik nou weer ja? Geïrriteerd stop ik alles in mijn rugzak. Ik doe hem op mijn rug en kruk naar de trap. Uhm ja, imma need a little help.

"Niall!" roep ik. Op dat moment komt Zayn langs. Wat een timing.

"Wat is er kiddo?" vraagt hij.

"Ik kom de trap niet af." zeg ik. Zayn grinnikt en tilt me de trap af. Zelf kruk ik naar de bank. Ik pak mijn telefoon en start instagram op. Ik heb al lang niets meer gepost omdat ik veel haat krijg. Onlangs dat, krijg ik dagelijks nog berichten.

Bitch, sterf!

Waarom verpest jij nou weer alles? Je moet gewoon verdwijnen met je lelijke rotkop

Ik ken je niet, dat is maar beter ook

Ik voel de tranen al achter mijn ogen branden. Even later voel ik ook een hand op mijn schouder. Ik merk gewoon aan de manier waarop hij me vast heeft dat het Louis is. Zijn aanrakingen geven me tintelingen. Fijne tintelingen.

I'm Nothing Without You. LTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu