26|LAST FOR YOU

7K 342 13
                                    

“It's raining, oh baby it's raining, you can always come into me,come into me–”

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

“It's raining, oh baby it's raining, you can always come into me,
come into me–”


🔱🔱🔱


Beberapa orang yang terlibat sudah berada di markas Carlo. Beberapa ahli Black Crown yang lain juga sudah ada. Kali ni Carlo sudah fikir masak-masak. Dia perlu berjaya dalam misi ini walaupun risiko agak besar kerana menggunakan isterinya. Delivia.

Carlo merancang untuk merampas kembali hak dia. Mr Santoro sudah membelot duit syarikatnya dalam diam. Dan kejayaan yang diperoleh dari Mr Santoro adalah dengan separuh duit syarikat dia!.  Sebenarnya Mr Santoro ini adalah hanya lelaki biasa.

Dia kaya hanya kerana mencuri wang dalam diam. Banyak yang sudah terkena cuma tiada siapa yang tahu puncanya. Yang penting Carlo sudah siasat semua kerja Mr Santoro itu. Dia akan pastikan juga Mr Santoro mati dalam rancangannya kali ini.

Hanya jalan ini sahaja cara untuk membunuhnya. Kerana malam kejadian, orang-orangnya tidak ramai untuk menjaga di clubnya nanti. Kalau tidak orang-orangnya sangat ketat menjaga keselamatan Mr Santoro itu.

"Are you okey? " soal Carlo pada Delivia yang sedang duduk di sebelahnya. Delivia agak kekok kerana ini adalah tempat pertama kali dia datang ke sini.

"Erm yah " balas Delivia perlahan. Mata Delivia memandang orang-orang di dalam bilik ini. Sungguh dia agak hairan. Kenapa mereka ada dekat sini sekali?

Lucas, Elton, Bella, Luxia dan Elara.

"Delivia, jangan takut saya adalah" bisik Bella di sebelah Delivia. Delivia membalas senyuman. Carlo tersenyum nipis memandang isterinya itu.

"Okey– now listen what I want to say " Carlo mula berbicara serius sambil kedua tangannya di letakkan kedua atas meja. Dia berdiri sambil membongkok kehadapan sedikit.

Matanya memandang satu persatu orang yang ada dalam bilik meeting itu. Sampai ke mata isterinya, dia memberikan senyuman manis. Risau pula isterinya takut dengan aura suami dia yang tak boleh bawa bincang itu.

"Eherm" Lucas berdehem kuat. Carlo memandang Lucas tajam.

"What? " balas Lucas. Seram pulak tengok Carlo malam ini terus tak jadi Lucas nak bergurau.

Klik–

Bunyi pintu terbuka. Seorang lelaki masuk dengan wajah yang tidak bersalah.

"Sorry! I'm late–" ujar Rubby kemudian dia duduk di kerusi sebelah Elton. Rubby memandang orang sekeliling yang memandangnya.

"What? " soal Rubby hairan. Rambut di betulkan sedikit bagi rata. Serabai dah selepas mamakai helmet. Tayar kereta pancit punya pasal, dah terpaksa guna motor superbike yang sudah lama tidak digunakan.

[C]Black Crown|Mafia • 𝐵𝒞𝑀✓ Where stories live. Discover now