22|SMILE TO HEART

8.2K 439 16
                                    

"It is impossible to have happiness without pain"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"It is impossible to have happiness without pain"

🔱🔱🔱

[Shanghai, China|00:00]

Bandar raya yang megah itu di pandang lama oleh seorang lelaki. Lampu dari bangunan yang megah itu kelihatan berkelip saat waktu malam. Dia berdiri di atas rooftop sambil menikmati angin malam itu.

Matanya terpejam seketika menikmati suasana malam itu. Sejuk dan nyaman.

"Tayler, there's some interesting news" seorang lelaki yang berada di belakang Tyler mula bersuara . Lelaki itu bertopi hitam dan juga mask hitam tersarung di wajahnya

"What's that? " balas Tayler yang masih memandang suasana bandar raya itu.

"The man was married a few days ago" jawab lelaki bertopi hitam itu. Tayler terjongket keningnya. Tubuhnya memusing menghadap belakang. Senyuman sinis terpamer di wajahnya.

"I'm worried about hearing that. It may be a temporary marriage" ujarnya lagi. Lelaki bertopi hitam itu juga tersenyum sumbing. Dia percaya ada sesuatu yang dia harus lakukan bersama bos nya.

"Yah me too" balasnya.

Tukk!

Tayler dan lelaki bertopi hitam itu pantas memandang arah bunyi itu. Kelihatan ada bayang seseorang yang sudah menyembunyikan diri.

"There is someone here" bisik Tayler. Matanya tajam merenung setiap sudut di atas rooftop itu. Kosong

"Zen, check there" arah Tayler. Lelaki bertopi hitam yang bernama Zen pantas bertindak. Tayler masih memerhati sekelilingnya. Dia tahu ada seseorang yang mengikutinya. Tapi dia cuma biarkan selagi 'dia' sendiri tidak mula kacau kerjanya.

"He's not here Tayler" jawab Zen sambil bercekak pinggang.

"But, I saw something" ujar Tayler sambil tersengih. Tangannya mengambil pistol di belakang pinggangnya. Perlahan-lahan menapak ke arah suatu tempat dimana ada longgokan tayar di hujung dinding. Zen mengikuti jejak Tayler

"Wanna play?" panggil Tayler. Pistolnya di angkat di sisi dan bergerak ke situ.

Tayler terus menembak beberapa das ke arah tayar terbiar itu. Laju kakinya melompat melepasi beberapa longgokan tayar itu. Kosong

"Don't joke with me bitch" Tayler mula hilang sabar. Baru sahaja Tayler ingin lompat keluar, tubuhnya ditarik kasar lalu jatuh. Pistolnya di buang ke tepi oleh seorang lagi lelaki misteri bertopeng putih mula memukulnya.

"Fuck!" Tayler membalas balik. Tendangan, tumbuk dan sepak di keluarkan. Lelaki misteri itu hanya beriak biasa dan pergerakkannya sungguh laju sekali.

[C]Black Crown|Mafia • 𝐵𝒞𝑀✓ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum