15|HEART

8.4K 419 10
                                    

“I'm gonna save me far away from all the crazy lies”

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

“I'm gonna save me far away from all the crazy lies”


🔱🔱🔱

"KORANG!? –"

Delivia dan Rubby kelihatan terkejut. Bergitu juga dengan mereka yang lain.

Yah–

Carlo bersama Lucas dan Elton. Juga dengan beberapa ahli Black Crown yang lain.

"he's dead" bisik Lucas kepada Carlo. Carlo memandang ke arah lelaki itu yang sudah terbaring di atas tanah itu. Sedikit sudah hancur pada sebahagian tubuh itu.

Carlo mendengus kecil. Lelaki yang di kejarnya tadi sudah mati betul sebelum mati di tangannya sendiri. Dia baru sahaja nak seksa lelaki itu, tapi sayang dah mati pun.

Pandangnya beralih ke arah Rubby yang masih berdiri bersama Delivia. Matanya sedikit mengecil  memandang ke arah Rubby. Kini hatinya benar-benar panas sekali.

"Err something happen? " soal Rubby sedikit gusar melihat abangnya itu yang sudah kelihatan marah. Renungan Carlo amat tidak selesa bagi Rubby

"What? –" soal Rubby lagi. Kini, peluh sudah mula membasahi dahi. Ingatkan plan nya akan menjadi dan semuanya akan berjalan lancar tapi kini lain pula keadaannya melihat wajah Carlo yang cukup menggerunkan.

"Aku kata apa Rubby? Jaga Delivia dekat rumah kan? Kalau kau nak keluar sekalipun, jangan bawa dia! Bahaya tau? " marah Carlo sambil mengambil nafas dalam. Penat rasanya mengejar si ketua Red Los itu. Sampai ke luar bangunan jadinya.

"Ok sorry, aku cuma nak ikut kau pergi tapi takkan nak tinggalkan Delivia pula? Jadi aku bawa je lah sekali. Boleh ajar dia sekali cara guna bom hehe–" jelas Rubby kemudian tersengih

"Apa??  Ajar guna bom? Kau ulang balik! " marah Carlo. Tertimbul sudah saraf urat di kepalanya. Macam-macam hal jadi malam ini

"Ha? Arr ye lah ajar dia cara guna bom , kenapa?" soal Rubby. Sempat dia menjeling melihat Lucas dan Elton di belakang Carlo yang sudah ingin meletus kemarahannya.

Lucas dan Elton hanya buat tak tahu dan pandang ke arah lain. Rubby hampa seketika kerana mereka berdua tidak tolong masuk campur sekali untuk bantu dia kali ini.

"Kepala hotak kau! Aku tak suruh kau ajar dia lagi guna bom! Kan kalau jadi apa-apa dekat dia, apa aku nak jawab dengan daddy dia! " marah Carlo lagi. Renungannya teralih ke arah Delivia.

Dirinya terkedu seketika

Dia terlepas kata ke?

Dan yah sudah terlepas cakap

"Carlo– kau kau cakap apa tadi?? " soal Delivia sedikit gusar. Dia tak nak percaya tapi hati dia kuat mengatakan ada sesuatu yang dia tak tahu.

[C]Black Crown|Mafia • 𝐵𝒞𝑀✓ Where stories live. Discover now