3|MISI

13.1K 610 19
                                    

You had the bullets, but now I got the gun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

You had the bullets, but now I got the gun

Look at me I'm a dangerous weapon

I picked my self up

Thought you could keep me down

Look who's on top now

Look who calls the shots now

- Delivia Elyn

🔱🔱🔱

[Italy]

Derapan kakinya melangkah laju ke suatu tempat. Nafasnya kini turun naik dan tak menentu. Matanya menajam memandang sekeliling. Urat mula timbul di permukaan kulitnya. Kelihatan semua orang menunduk dalam ketakutan.

Maybe danger come again

"King, I'm sorry" kata seorang lelaki iaitu orang bawahannya.

"What do you say? Sorry? Fuck you! " Jerkah lelaki itu yang dikenali sebagai King. Pantas sahaja pistol gold kesayangannya di keluarkan dan dihala ke arah lelaki yang berkata itu

Bang! Bang!

Lelaki itu sudah terbaring dengan berlemuran darah yang keluar di kepalanya. King tersenyum puas. Matanya memandang ke arah setiap ahli Black Crown yang berada di dalam bilik kosong itu. Jelas terpamer wajah ketakutan mereka

"You guys see? If it happens again, I will kill you all. Quickly find who dared to mess up my work. ricordati che!( remember that!) " arah King kemudian mengetap rahangnya. Dia cuba menahan marah. Urat-urat yang timbul di permukaan kulitnya jelas kelihatan.

"Alright, King" jawab mereka serentak. King menapak ke luar dari bilik itu. Pantas sahaja konconya membersihkan mayat itu

"stupid! " marah King dan menuju ke biliknya.

Sampai sahaja di biliknya, pantas dia duduk di kerusinya. Gambar-gambar serta info terkini di renung pada atas mejanya. Semua aktiviti musuhnya dia dapat lihat dan baca dengan jelas.

"Just wait and see Tayler" katanya dan mula mengempal penumbuk. Geram pastinya apabila kerja dan tempatnya dikacau oleh musuh.

Tayler adalah musuh ketatnya. Tayler memang sungguh licik dalam menyeludup barang tanpa diketahui oleh orang lain. Tapi tidak bagi King dia tahu segalanya cuma masa tertentu sahaja dia akan mula bertindak.

Handphone nya yang mula berdering diangkat segera oleh King

"Hello King! So everything okey? Aku dengar yang Tayler cuba cari pasal dengan kau? " ujar Elton. Kawan perkongsian perniagaan yang boleh dipercayai hingga sekarang.

[C]Black Crown|Mafia • 𝐵𝒞𝑀✓ Where stories live. Discover now