BAB 6

6.6K 190 9
                                    

TUBUH Mya ditolak oleh Ray apabila Mya masih berdiri tegak tanpa berjalan. Pening kepalanya apabila muzik terlalu kuat sehingga langsung tidak mendengar apa yang orang sedang bercakap. Ada yang menari ada yang sedang minum bermacam-macam perangai yang ada di kelab malam ini.

"jalan lah kau tercegat apa perempuan"kata Ray sambil menolak tubuh Mya dari bilik.

Mya menyilang kedua-dua tangan ke dada. Sungguh tidak selesa apabila berpakaian begini. Seumur hidupnya tak pernah lagi Mya memakai baju yang seksi begini. Bertali halus sehingga boleh menampakkan lurah dalamnya dan baju itu agak singkat hingga ke pehanya sahaja.

"saya tak nak saya nak balik lepaskan saya!"

"jangan nak buat gila lah perempuan jangan sampai aku dukung kau kalau kau tak nak berjalan"ugut Ray kasar.

Orang suruh jalan tu jalan jelah ini tak berdiri terpacak dekat sini apa boleh buat. Nasib perempuan ini tidak baik dijual oleh ayah saudaranya sendiri demi melangsaikan sebuah hutang daripada Mr Raymond.

Tanpa sebarang amaran Mya terus menggigit lengan Ray dan sempat menghadiahkan menyepak ditempat paling sensitif bagi lelaki dan Mya mengambil peluang untuk berlari laju meninggalkan Ray yang sudah kesakitan akibat digigit oleh Mya.

"argh tangkap perempuan tu sampai dapat! Kalau tak korang semua mati malam ni!"jerit Ray di walkie talkie dengan kuat.

"terima!"

"apahal tu?"soal Fariz sambil menunjuk ke arah Ray yang menahan sakit.

Kebetulan pula mereka baru sahaja sampai sempat lah melihat ada perempuan mengigit lengan dan menyepak tempat sensitif Ray tapi mereka berdua tak sempat mengamati wajah perempuan itu keadaan sebentar tadi agak kalut.

"tak tahu perempuan baru kot"kata Zariq pula lalu memesan coke kepada waiter.

"mungkin lah selalunya perempuan masuk sini semua rela ni pertama kali aku jumpa depan mata perempuan tak rela macam dia"

Zariq tersenyum sinis. Mula-mula memang lah tak rela tak suka lama-lama jadi suka apabila dapat wang yang banyak dari pelanggan tak termasuk lagi wang dari bapak ayam. Zariq sudah masak dengan perangai perempuan-perempuan di kelab malam ini.

"cari perempuan tu sampai jumpa! Kalau tak kepala korang galang gantinya!"kata Ray lagi kepada anak buahnya.

"tapi kitorang tak jumpa dia Ray"

"cari sampai jumpa lah bangang. Dia tu mahal harga hilang dia hilang juga kepala korang nanti"

"Ray apahal?"soal Zariq kepada Ray.

Zariq dan Fariz sudah kenal dengan pemilik kelab malam ini. Ray ini pun sudah kenal sangat dengan pemuda kaya raya berdua ini. Pelanggan VVIP di kelab malam Mr Raymond.

"ada perempuan baru masuk dia larikan diri"

"apahal dia masuk sini?"soal Fariz pula.

"bapak saudara dia cagar dia dekat Mr Raymond kalau tak dapat bayar hutang. Mati aku malam ni kalau betul perempuan tu hilang aduh"kata Ray sambil meraub rambutnya ke belakang. Sungguh serabut ketika ini.

"Ray kitorang jumpa dia"kata anak buah Mr Raymond kepada Ray di walkie talkie.

"thank god! Bawa dia masuk bilik kejap lagi aku sampai"kata Ray lega.

"nampaknya malam ni kepala kau tak hilang"bahu Ray ditepuk oleh Fariz.

Ray hanya tersenyum mendengar. Kalau hilang perempuan itu memang semua pengawal yang menjaga perempuan itu mati malam ini di tangan Mr Raymond. Sudah lah malam ini ada Dato yang mahukan perempuan itu rugi mereka nanti kalau betul-betul perempuan itu hilang.

Izinkan Aku Mencintaimu [EDITING]Where stories live. Discover now