PROLOGUE

361 27 6
                                    

...............

Eunhye menaikkan matanya memandang Baekhyun yang bermuka tegang itu. Kelihatan lelaki itu sudah tidak boleh sabar dengan apa yang Jongin telah buat terhadap Eunhye. Jongin memang dah melampau!

"Baekhyun, saya takut nanti....."

"Pedulikan rasa takut awak. Ikut cakap saya"

Eunhye terdiam. Baekhyun seperti memarahinya. Dia tertunduk, rasa sebak lagi sekali menguasainya. Melihat Eunhye yang mula terdiam itu, riak wajah Baekhyun yang tegang itu menukar. Nafas dia lepaskan perlahan seraya meraup mukanya. Dia kembali memandang Eunhye lembut.

"Eun, dengar cakap saya. Saya tak nak dia sakitkan awak lagi. Buat sementara nih, awak tinggal dulu di rumah saya. Hm?"

"Baekhyun, bukan saya tak nak. Tapi, tak elok kalau kita duduk bersama satu rumah. Lagipun, kita tak ada apa-apa hubungan. Tambah pula awak......"

"Kalau macam tuh, awak jadi isteri saya. Kita kahwin"

Tergamam Eunhye dibuatnya. Dia memandang Baekhyun dengan wajah terkejutnya. Mulutnya terbuka dan tertutup. Baekhyun memandang tepat ke arah mata Eunhye. Kelihatan dia tidak bermain dengan kata-katanya.

"Kita kahwin, Eun. Saya jaga awak. Saya lindungi awak. Setiap masa. Selamanya. Boleh, Eun?"

Dan sejak itu, pertemuan secara kebetulan telah mentakdirkan untuk mereka bersama. Selamanya.

~●~

Coming soon ✔

♥VOTE
♣COMMENT

Dan aku menghabiskan sisa waktu dengan lagi sekali menaip cerita yang heronya tidak lain dan tidak bukan crush alam maya aku. Haha! Aku sokmo timbul je kat wattpad nih. Dan ya, aku belum update ff LOVE AND HATE dan aku dgn selambanya taip ff baru HAHAHAHAHGA. Tapi jgn risau, LOVE AND HATE tuh akan aku cuba untuk publish chapter baru. Dont u worry yaaaa~~~~

Dan harap korang support ff baru nih juga. Kali nih aku tetapkan watak baekhyun nih lemah lembut orangnya. Acewah! Suka lattewww. Sebab aku asyik letak baekie nih hot temper orgnya so why not kalinih berbeza kan. Hahahahahahaha stay tuned ya!

THANKS KEPADA SEMUA YANG SELAMA INI SUDI BACA KARYA SAYA BAGI FEEDBACK POSITIF DAN TERUS TERUSAN VOTE. THANKS SUPPORT SAYA SELAMA INIIIIIIII. THANKS THANKS VERY MUCH❤❤❤❤❤❤❤♥♥♥♥♥♥♥♥! SESUNGGUHNYA, SIAPALAH SAYA TANPA ANDA SEMUA DI BUMI PAKCIK OREN NIH😂

♥VOTE
♣COMMENT

Belanja sikit my crush alam maya ◐.̃◐

DAN OH YA! CONGRATS TO KIMJONGDAE!!!!!! WEH DAPAT BABYGIRL SAMPAI SKRG AKU TAK SANGKA DIA DAH JADI AYAHHHHHHH. CONGRATS JONGDAE LOVE YAAAA!!!!
😍♥♥♥♥

[C] Coincidentally Encounter (BBH Malay fanfic)Where stories live. Discover now