Part 22

49.1K 2K 79
                                    

Zack turun daripada superbike yang di parking di tepi pintu masuk kelab malam. Lalu dengan langkah berlagak Zack memasuki kelab malam tersebut sambil membetulkan jaket mera darahh yang tersarung pada tubuhnya di lapiskan baju tshirt hitam di dalamnya.

Zack melangkah tanpa kekok walaupun bunyi bising kedengaran memecahkan gegendang telinga. Bagi Zack itu perkara biasa. Jadi buat apa kecoh? Janji keseronok menjadi perkara pertama.

Kawan- kawan Zack yang sudah sedia menunggu di atas sofa di dalam bilik VIP kelab tersebut menyambut kedatangan Zack dengan jeritan. Zack tersenyum lalu menghampiri satu tempat kosong khas untuk dirinya.

Zack duduk dengan gaya kaki bersilang. Sambil dikepit oleh dua orang wanita yang cukup seksi. Tersengih suka wanita tersebut apabila wajah kacak Zack menyapa pandangan mata mereka. Mula lah tangan wanita tersebut menjalar naik mengelus dada dan lengan Zack.

Zack tersenyum miang. Suka diperlakukan sebegitu oleh para jalang bayaran mereka untuk malam ini. Zack sengaja membiarkan wanita tersebut menggoda dirinya manakala dia bersembang dengan tiga orang kawannya di situ.

" Zack apa citer. Kau kalah teruk dengan Zarif tu. Siap melutut lagi, takkan kau nak diam je. Kalah memang kalah dah. Apa lagi Zack kau boleh buat? ". Ujar salah satu dari tiga kawan Zack yang bernama Ethan.

Ethan ketawa mengejek pada Zack yang mula bengang. Kedua kawan Zack menyokong Ethan siap bertepuk tangan lagi. Sengaja menyakitkan hati Zack. Biar Zack memulakan tindakan.

Zack mendengus kasar. Badan dicondongkan ke depan menggapai satu gelas arak yang sedia dituang ke dalam kelas tersebut. Lalu di minum dalam sekali tegukkan. 

" Zarif tu memang sial! Dia fikir dia siapa? Nak buat aku macam tu. Memang aku kalah malam tu tapi tak bermakna aku nak biarkan sial tu menang macam tu je. Aku ada banyak cara lagi nak jatuhkan sial tu ". Zack membalas dengan emosi yang mula mencanak naik.

Bengang dengan kekalahan dia malam itu. Malah bukan itu yang dibengangkan oleh Zack melainkan syarat Zarif Haikal yang mengarah dia untuk dia melutut di depan Zarif Haikal dengan penuh orang ramai yang menyaksikan kejadian tersebut.

Terasa jatuh maruah Zack sebagai lelaki. Zack mengepal tangannya sekuat hati. Sambil mengingati setiap saat kejadian tersebut berlaku. Wajah kemenangan dan sinis milik Zarif Haikal menambah lagi perasaan benci Zack terhadap Zarif Haikal.

" Kau nak buat apa Zack. Tak cukup lagi ke Zarif tu dah malukan kau depan orang ramai. Apa lagi kau nak? Kekalahan kau malam tu paling memalukan bodoh! ". Ethan meneguk segelas arak selepas berjaya mengapikan Zack.

" Hey sial! Mulut kau jaga sikit. Jangan sampai gelas ni pecah atas kepala kau! ". Ujar Zack dalam keadaan beremosi sambil berura-ura mahu membaling gelas kosong tersebut kepada Ethan.

Zack menjeling Ethan geram. Memang sial kawannya Ethan ini. Perangai bodoh asyik bertepek je dekat badan Ethan. Rasa ringan je penumbuk nak hingap pada muka Ethan.

Zack kembali menyandar pada sofa sambil memeluk kedua wanita seksi yang menggedik suka. Suka apabila lelaki kacak plus berdompet tebal memeluk mereka.

" Aku tau apa aku nak balas dekat Zarif tu menggunakan dengan cara halus ". Ujar Zack sinis. Matanya melirik wanita di tepinya lalu sebuah kenyitan mata diberikan kepada wanita tersebut dan berakhir dengan kedua wanita tersebut semakin berani menyentuh bebas tubuh Zack.

The Zarif Haikal Possession Where stories live. Discover now