**Notis

13.8K 66 0
                                    

Sila peka!

¶ Tiada bahagian penerbitan hasil daripada karya ini boleh ditiru, diciplak, diterbitkan semula, diedarkan dan dihantar dalam apa jua bentuk atau dengan apa jua cara tanpa kebenaran bertulis daripada pengarang.

¶ Ini adalah karya fiksi. Semua nama, watak, tempat, masa, urusan dan situasi adalah hasil daripada imaginasi pengarang sendiri. Ianya tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang sudah meninggal dunia.

¶ Setiap inci penceritaan tidak ada yang berbangkitkan isu perkauman mahupun agama (no racism).

¶ Tindakan akan diambil pada mereka yang telah mencuri hasil karya daripada novel ini jika pengarang mendapati terdapat unsur copipasta mahupun sebarang laporan daripada mana-mana pihak yang membuat aduan.

¶ Setiap pelakon yang digunakan untuk memainkan karakter dalam novel ini sememangnya wujud. Watak yang digunakan hanyalah sebagai visual dan bayangan fizikal bagi memberikan lebih penghayatan pada pembaca untuk menghayati jalan cerita yang ditulis. Ianya tidak ada kena mengena dengan watak yang digambarkan melalui dunia realiti.

¶ Semua perjalanan cerita di dalam novel ini telah diolah dan lahir sepenuhnya daripada imaginasi pengarang itu sendiri.

⚠AMARAN: Bacaan Matang (18SX), penggunaan kata-kata yang kesat, berat & tidak berlapit. Sila tinggalkan ruangan ini jika anda rasa umur anda tidak mencapai tahap matang kerana kandungan karya ini tidak sesuai sama sekali untuk anda. Kalau nak baca juga, silakan. Tapi pandai-pandailah tanggung. Jangan kata pengarang tak payung. Siap letak tanda amaran ⚠ lagi, siapa suruh terjah juga!

© Hak Cipta Terpelihara oleh Rezzsera
⚠Kandungan Matang🔞
**Hanya sesuai untuk Pembaca Matang sahaja

PLAYGIRL | QistinaWhere stories live. Discover now