פרק 34

7.6K 439 49
                                    

״די כבר נו״ ביקשתי מאמה ושני, ״את בטוחה?״ הן שאלו והנהנתי במהירות ״לא יודעת אור.. ואם את רק תהיי מתוסכלת יותר?״ שאלה אמה, מתחתי חיוך וביטלתי את דבריה בהנפת יד ״זה שטויות, אני בסדר גמור.״ אני באמת בסדר, ומסיבה בבית של אח אופק לא תזיק לי, בסך הכל להשתחרר קצת. אפשר לומר גם שהתגעגעתי קצת לאביתר, ולראות אותו בהחלט יגרום לי אולי לסוג של הקלה.
נעמדתי מול הארון ״חוץ מזה שזה אמור להיות הרצון שלך לבוא לשם״ הסתובבתי אל שני ״אופק ממש מכעיס אותי בזמן האחרון״ היא נשכבה על גבה.
״למה?״ אמה שאלה בסקרנות ״הוא חרדתי לגביי ההריון, כל דבר קטן גורם לו לכעוס עליי ולהטיח בי האשמות על כך שאני חסרת אחריות לגביי הילד שלו.״ אמרה בכעס וגיחכתי ״הוא דואג לך, לכם.״ אמרתי והיא נחרה בבוז ״אם ככה הוא דואג אני מעדיפה שלא יהיה ילד.״ אמרה בכנות ואמה זרקה עליה כרית ״אל תדברי ככה לבוטן״ ״זה בסדר, הוא ישן.״ שני אמרה בציניות ״באמת?״ אמה שאלה והבטתי בה מצחקקת ״איך את יודעת?״ שאלה אמה בהתעניינות, שני התקרבה לאוזנה ולחשה ״הוא אמר לי, אבל אל תגלי. זה סוד.״ אמרה ואמה דחפה אותה בכעס ״זה לא מצחיק.״ גילגלה את עיניה בחיוך ״זה הורג.״ שני המשיכה מתגלגלת מצחוק, ״איך?״ שאלתי נעמדת מולן ״חמוד״ אמה אמרה ושני הנהנה ״לא טוב?״ שאלתי בחוסר באימון ״לא לא אל תחליפי זה יפה״ אמרה שני והנהנתי מפזרת את שיערי מהקליפס, ״יצאנו?״ שאלתי, הן הנהנו וירדנו למטה.
״ביי אבא״ צעקתי ״הפ הפ הפ״ הוא קרא והסתובבתי אליו ״לאן?״ שאל נעמד מולי בחולצה של גל ״חברים״ אמרתי ״איזה?״ שאל ״חבר של שני״ עניתי ״מי זה?״ פנה להביט בשני, ״אופק.״ עניתי במקומה, ״תהנו, תתקשרי אם את נתקעת לבד״ אמר במבט בוחן, מאז הפרידה מאביתר אבא שלי ממש מתחקר אותי כל פעם שאני יוצאת, כאילו יש לי להסתיר משהו.
*
״לא משהו״ אמרה אמה שישבנו שתינו בחצר בחוץ, כולם ישבו בפנים ורצינו קצת להתאוורר ״כן הא, לפחות שני נהנת״ אמרתי בחיוך מתנחם מביטה דרך החלון בשני שאליה היה צמוד אופק לאורך כל הערב. הם זוג מקסים, שמעורר בי לפעמים קנאה. אני כועסת על עצמי שהחתיכת אפס הזה הביא אותי למצב הזה.
״לא ראיתי אותו,״ אמרה אמה והשפלתי את מבטי ״גם אני לא.״ אמרתי ואז הרמתי אליה את מבטי ״אני מניחה שאם הייתי רואה אותו היה לי רע, אולי זה אמור לקרות.״ אמרתי מנסה לנחם את עצמי, ולא חולפת שנייה ורעש של טריקת דלת נשמע, ״חכה רגע, שכחתי את הג׳קט שלי!״ נשמע קול של בחורה, הרכב נפתח שוב, בנתיים השער נפתח ואני ואמה הבטנו בו בציפייה, הרגשתי איך כל הגוף שלי בוער כשעיניו של אביתר הביטו בשלי, ומיד לאחר מכן כף יד נשית ועדינה נכרכה סביב ידו ״קר, אני מקווה שיושבים בפנים״ היא צייצה מחממת את כפות
ידיה הלבנבנות.
״בואי״ הוא נעמד מאחוריה והוביל אותה במהירות לתוך הבית ״זאת הלינור הזאת?״ שאלה אמה ״לא. אני לא מכירה אותה.״ אמרתי בבלבול.
״נו מה אתן לא נכנסות?״ שני נעמדה יחד עם אופק שחיבק אותה מאחור מולנו ״תכף.״ אמרתי ״ראית מי נכנס?״ שאלה אמה בכעס ״לא, מי?״ שאלה בסקרנות ״אתה מכיר את הבחורה שנכנסה איתו?״ שאלתי את אופק ״האמת שלא, פעם ראשונה שיוצא לי לראות אותה.״ אמר ״מי זה תסבירו לי כבר!״ שני אמרה בכעס ״אביתר״ סיננתי לעברה ״הוא בא לכאן עם מישהו?״ שאלה בכעס מעיפה את ידו של אופק ״חצוף!״ צעקה ״אני חושב שהוא לא ידע שאתן מגיעות..״ מלמל אופק ״אז מה, ככה מהר כבר מישהי חדשה?״ המשיכה שני ״הכל טוב, שניכנס?״ נאנחתי קמה ממקומי ואחריי אמה, נכנסנו לתוך הבית בשתיקה, אחיו של אופק וחבריו הביטו בנו ״מה זה, אח שלך יותר מוצלח ממך עם בנות״ אחד מחבריו של אחיו של אופק זרק לעברו וגרר צחקוקים רבים ״מה פתאום״ אופק נעמד מאחורי שני, ״אני הולכת להביא כוס מים״ ציינתי מתחמקת לתוך המטבח, המבטים של כל הנוכחים ובעיקר של אביתר עלינו הציקו לי.
כשחזרתי לא מצאתי את חבריי באותו מקום שהשארתי אותם, אלה בסלון בין חבריו של אחיו של אופק, ואביתר.
״אור״ נריה קרא והבטתי בו בחיוך, התקדמתי אליו והתיישבתי סמוך אליו ״מה קורה איתך תגידי?״ הוא הניח את ידו על רגלי ״בסדר, מה איתך?״ שאלתי בחיוך ״מעולה, מה עם אחיך?״ שאל לוגם מהכוס השקופה והארוכה שהחזיק ״טוב״ אמרתי בהנהון איטי ״את רוצה?״ שאל מציע לי ״לא, תודה.״ סירבתי ״רואים שאל אחות של גל״ צחקק וצחקתי אחריו ״מה, פגע בך?״ שאל מטה את ראשו לכיוון אביתר ״למה?״ שאלתי מיתממת ״לא יודע? הייתם ביחד לא?״ שאל והנהנתי ״היינו.״ אמרתי ״מי זאת שאיתו?״ שאלתי באגביות ״ליאה״ אמר והניח את הכוס ״איזה ילדה יפה היא, אה?״ מלמל בהתרשמות, הרמתי גבה ״כן.״ אמרתי בציניות בעקבות חוסר הטאקט שנטף ממנו ״לא אמרתי שאת לא יפה״ גיחך, ״זה בסדר, היא באמת יפיפייה״ אמרתי בכנות מצחקקת, היא הייתה יפה אמיתית, שיער בלונדיני שהסתדר באופן מושלם, עיניים ירוקות וריסים שחורים ואורכים, שפתיים מלאות ואף כפתורי ומזערי.
״היא דגמנה פעם בחברה נורא מצליחה, אבל העדיפה להתמקד בעבודה שלה עכשיו.״ אמר והנהנתי, אז היא גם איכותית וחכמה.
״אני חושבת שאני אלך לשתות עוד קצת מים.״ קמתי ממקומי ונכנסתי למטבח, העיניים שלי הבריקו מהדמעות שאיימו לפרוץ, ובדיוק שדמעה אחת כמעט וחמקה, שמעתי קול לא מוכר ״היי״, זה הגורל שצחק עליי, ליאה צעדה לתוך המבטח בגופייה יפה וג׳ינס שחור, מקשה על המצב בכך שמוכיחה לי שהגוף שלה הוא פשוט פצצה.
״איפה אפשר לשתות?״ שאלה בחיוך מקסים, ״כאן״ עניתי בחיוך מפנה לה מקום אל בר המים, היא מזגה לעצמה ולגמה את כל תכולת הכוס ״אני ליאה״ אמרה בחיוך מתוק, אני יודעת זונה. ״אור״ אמרתי נשענת על השיש ״לא בשבילי כל האלכוהול והסיגירות האלה״ אמרה בגועל ונשענה מולי ״האמת שגם אני ממש שונאת״ אמרתי ״כן את נראת אחת כזאת,  את חברה של נריה?״ שאלה ושללתי את דבריה ״חברה טובה של אופק״ אמרתי והיא הנהנה, הבטתי על הציפורניים שלה שהיו מרוחות בלק זהה לשלי ״פאני באני?״ שאלתי בחיוך והיא הביטה באצבעותיי ״אני מכורה.״ אמרה וצחקקתי, ברור שהוא התאהב בה. אני גם מתאהבת בה.
״ליאה-״ אביתר קרא ונכנס אל המבטח, נתקלתי במבטו והוא מיד הביט בליאה, היא הזדקפה והוא אחז בזרוע ״מה נעמדת פה?״ שאל ״סתם, למה באת?״ שאלה ״יאללה בואי הביתה מספיק״ אמר והיא גילגלה את עיניה ״פעם אחרונה שאתה ישן אצלי״ אמרה באיום ״ביי, תדברי איתי״ היא חיבקה אותי ויצאה מהמטבח.
אוף, היא פאקינג מושלמת.

*רק רציתי לעדכן שהיום כנראה (לא בטוח) יעלה פרק נוסף

חמש יחידות אהבה ~ Five Points Of LoveWhere stories live. Discover now