פרק 30

8K 418 37
                                    

״נו יצאת כבר?״ שמתי את אביתר על ספיקר בזמן שמרחתי מסקרה שחורה ״כן נודניקית״ הוא אמר בכעס ״טוב, תכתוב שאתה בחוץ?״ שאלתי ״למה שאני לא אדפוק בדלת כמו בן אדם מבוגר?״ שאל והעברתי את ידי בשיער על מנת לסדר אותו ״כי אתה לא בן אדם מבוגר.״ אמרתי בהתגרות ״גם נכון.״ החזיר וצחקקתי ״אני נכנס למעלית נדבר״ אמר ונאנחתי בזעם, אז הוא עוד לא יצא! ״ביי״ ניתקתי והורדתי את הפיג׳מה שלי, לבשתי סריג אפור עם צווארון גולף וסגיני ג׳ינס שחור וגבוה. שמתי גרביי בית חמות שאני אוהבת והתזתי מעט בושם.
״אור!״ שמעתי את אבי צועק ״הא?״ החזרתי מרוכזת בסרטון האידיוטי חלוטין שאמה העבירה לי ״בואי!״ צעק וגילגלתי את עיניי ״למה?״ שאלתי ביאוש ״נו״ זירז אותי ״נו תגיד למה אבל!״ צעקתי חזרה ״טוב. אל תבואי, אני אגיד לו לעזוב.״ פערתי את עיניי ודילגתי במדרגות הבית הישר אל הסלון שהיה קרוב אל דלת הכניסה ״וואו, תבוא כל הזמן.״ אבא שלי אמר בהתגרות, הבטתי באביתר שעמד לצידו, במכנסי ג׳ינס שחורים וקפוצ׳ון לבן של אמריקן איגל, מהרגע שראיתי אותו, ידעתי שהוא יהיה שלי. הקפוצ׳ון, לא אביתר. טוב, גם הוא.
התקרבתי אליהם ומבטו של אביתר נעל את שלי, הוא חייך אליי חיוך מרוצה, שבאותו הזמן רציתי גם לבעוט בו על זה שלא אמר לי שהגיע, ויכל אולי למנוע סיטואציה מביכה, ובאותו הזמן גם לנשק אותו כל כך הרבה עד שיגמר לנו האוויר.
אבל במקום זה נעמדתי מול אביתר שהביט בי מלמעלה במבט מתנשא, הריח שלו שיגע אותו וכל מה שרציתי זה להיכנס איתו מתחת לפוך שלי ולנשום אותו כל הלילה.
אבל שוב, במקום זה פשוט עליתי על קצות אצבעותיי והנחתי נשיקה קטנה שלא סיפקה את שנינו על שפתיו.
״איפה גל?״ שאלתי באדישות, אבל בפנים הלב שלי השתולל לגמרי, ״כאן.״ הוא הגיח מאחוריי, הסתובבתי אליו, וגבי הופנה אל אביתר, גל הביא באביתר, שהושיט לו את היד בביטחון ״מה קורה?״ גל שאל בקשיחות ״אחלה.״ אביתר החזיר ״שנשב?״ שאלתי וכולם הנהנו, אבא שלי וגל התקדמו אל המטבח ואני נשארתי מאחור עם אביתר ״את כועסת שלא אמרתי שנכנסתי?״ הוא צחקק ״אתה תשלם על זה״ שילבתי את ידיי ״אני נמצא כאן כרגע בעמדת כוח גברת.״ הוא התקרב אליי יותר ״איך בדיוק?״ שאלתי לא מבינה, הלב שלי ניטר בחזה שלי מהקרבה שלו אליי ״את משקשקת מפחד שאני אפלוט משהו לא במקום.״ הוא כל כך צודק. שתקתי והעברתי את לשוני על שפתי התחתונה ״אני מת על השפתיים האלה״ הוא נשק לי והלך בקלילות אל המטבח.

״הבנתי שאתה כבר לא תלמיד״ אבא שלי אמר לפתע, ״לא.״ אביתר אמר בקלילות ״מה למדת?״ שאל אבי והרעדתי את רגלי השמאלית ״פיזיקה כימיה״ אמר בחיוך, הוא כזה גאון שזה מעצבן. ״וואו,״ אבא שלי אמר בחיוך ״אז אני מאמין שגם מתמטיקה לא רע״ אבא שלי מלמל ״חמש יחידות״ אביתר השיב, אבא שלי הביט בו בגאווה ואני נרגעתי מעט ״ככה הם הכירו.״ גל פלט, הבטן שלי התהפכה והרגל שלי קיפצה שוב, אביתר שלח אליה יד ומיד היא שבה אל הריצפה, בזמן שכל הגוף שלי מגיב בזרמים במגעו ״איך אתה יודע?״ שאלתי בסקרנות את גל ״נריה.״ אביתר אמר בלחש ״אה,״ אמרתי ״מה זאת אומרת ככה הכירו?״ אבא שלי שאל בהתעניינות ״אתה מבין אני..״ אביתר מלמל, לפתע הרגשתי חוסר ביטחון בקולו. ״אני לומד להיות מורה. אני עוזר מורה.״ הוא אמר ואבא שלי הביט בו ״אה,״ הוא אמר ״אז אתה עוזר בכיתה שלה?״ שאל ואביתר הנהן ״זה.. זה בסדר, יודעים מזה?״ שאל וכחכחתי בגרוני ״לא יודעים מזה.. אבל, אני לא חושב שזה מפריע למישהו.״ אביתר גימגם מעט ״אז בן כמה אתה?״ אבא שלי שאל, אוי לי. ״עשרים ואחת״ אביתר אמר מכניס לפיו עוד כף של אורז ״אור בת 16״ אבא שלי פלט והבטתי בו ואז בגל, אביתר זז באי נוחות על כיסאו ואני רציתי לקבור את עצמי ״בסדר, כשגדלים לא שמים לה לפער״ גל אמר לפתע, הבטתי בו בעיניים גדולות, אביתר שתק ושתה מכוס המים, תפסתי בכף ידו והוא החדק את האחיזה, ״כן הא״ אבא שלי אמר בחיוך, אבל ידעתי שבפנים בוא משתגע מזה שהתינוקת שלו יוצאת עם נער בן 21 שגדול ממנה בחמש שנים.
*
״כבר היית פה״ אמרתי כשאביתר בחן את החדר שלי ״זה היה בלילה והייתי מותש״ הוא אמר נשכב על המיטה שלי, נכנסתי לידו במהירות ועשיתי את מה שרציתי לעשות מהרגע שראיתי אותו, לחבק אותו חזק ולהריח את הבושם שלו שאני כל כך אוהבת.
״פרץ אהבה?״ שאל מניח את ידו עליי ״אתה סובל?״ שאלתי לא מנתקת את ידיי מגופו ״חס וחלילה..״ מלמל משחק בשיערי ״יאללה, את באה?״ שאל והרמתי אליו את ראשי ״לאן?״ שאלתי לא מבינה ״נריה.״ אמר ״לא מה אני אעשה שם? לך אתה.״ אמרתי זזה ממנו מעט ״אני רוצה שתבואי איתי אבל״ אמר ברצינות ״בסדר לא היום״ אמרתי ״ומי יחבק אותך בלילה?״ שאל גורם לי לצחוק ״הדובי״ שלפתי דוב אחד מהבובות שלי וחיבקתי אותו אליי, אביתר שתק והביט בי, ״זין שלי דובים.״ הוא תפס אותו והעיף על הריצפה, הוא עלה מעליי והצמיד את שפתיו אל שלי, ״אתה קנאי.״ צחקקתי ״תסתמי״ הוא חזר למשק אותי, הגוף שלי כולו להט ונאנחתי אל פיו ״אל לוהטת״ לחש מניח נשיקות קטנות לאורך כל קו הלסת שלי, התפתלתי תחת מגעו ״אביתר..״ גנחתי חנוקה, הרגשתי באופוריה מוחלטת והייתי רעבה לשפתיים ולכל חלק בו. כשהשפתיים שלו עברו אל הצוואר שלי צלצול פלאפון קטע אותנו, הוא זז ממני ״כוסעמק.״ מלמל שולח את היד אל הפלאפון, נשארתי לשכב תחתיו שם המומה לגמרי, אך שמחה שזה קרה. כי לא היית מסוגלת לעצור את עצמי אם זה היה מממשיך. ״מה יחמור״ הוא ענה מעביר את אצבעו על שפתיי בריכוז מוחלט ״מה זאת אומרת לא באים?!״ שמעתי את קולו של נריה ״לא באים.״ אביתר אמר באדישות, התחלתי לצחקק בלחש ״אתה לידה?״ שמעתי את נריה שואל שוב, ״תביא תביא אותה״ ביקש בדרישה, אביתר הביט בי ושם את הפלאפון על רמקול ״שומעת אותך״ אביתר הודיע ״מה זה לא באים?!״ צעק עליי, צחקקתי ״יאללה כפרה עלייך, תגיעו.״ ביקש ״אביתר יבוא אל תדאג״ אמרתי מביטה באביתר ״למי אכפת מאביתר, תבואי את.״ אמר וצחקקתי ״היי,״ אביתר הזהיר ״טוב.״ אמרתי ואביתר הביט בי מופתע ״אבל זה בת אני שאתם לא משאירים אותי שם לבד,״ הזהרתי ״נראה אתכם.״ נריה ניתק, הבטתי באביתר בחיוך ״מה את מרוצה ככה?״ שאל נשען מעליי ״כמה כוח יש לך להישאר ככה?״ אמרתי מניחה את היד שלי על הזרוע שלו שהחזיקה אותו מעליי ״אני חושב שאנחנו היינו באמצע משהו״ הוא התעלם משאלת והניח את שפתיו אל צווארי, התמתחתי נותנת לו גישה, ״אביתר..״ לחשתי ״ממ״ הוא לא הפסיק לרגע ״נראלי שנזוז.״ אמרתי והוא זז לאחור, ״צודקת.״ אמר וקם מהמיטה, הוא נעל את הנעליים שלו ועמד מול הדלת, סידרתי את שיערי ונעלתי את המגפיים השחורות שלי, נעמדתי מאחוריו וסובבתי אותו אליי, הוא הביט בי מלמעלה והניח את ידיו על מותני ״שנזוז?״ שאל ״אני אוהבת אותך.״ אמרתי מחברת את שפתינו.

שבת שלום בנות❤️
מצפה לשמוע חוות דעת❣️

חמש יחידות אהבה ~ Five Points Of LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant