פרק 18- התחת של המורה למתמטיקה שלי

10.1K 391 52
                                    

״כוסאמק אור אני לא יכול ככה!״ הוא לפתע הטיח את אגרופיו בהגה שמולו בכעס, זזתי באי נוחות על הכיסא, הוא דומם מנוע והזיז את הכיסא שלו מעט לאחור, ״תסתכלי עליי״ ביקש והפנתי אליו את ראשי ״מה אתה עושה לי?״ שאלתי בחוסר אונים, פתאום מבט אשם עלה על פניו ״אני..״ הוא בלע את רוקו ״אני לא יודע״ הוא נאנח ״אז תחליט,״ אני מבקשת ברוגע ״תקשיבי,״ הוא אומר ״אני מקשיבה כל הזמן, אבל רק נפגעת!״ אני צועקת עליו, הוא אוחז בשיערות ראשו ״אני מצטער את צודקת. את כל הזמן צודקת ואני כל הזמן טועה!״ הוא מרים אליי את מבטו ״אני מצטער,״ הוא אמר והביט עמוק בעיניי ״די אביתר, לא נפגעתי כי אתה לא רוצה אותי.״ שקר. את שבורה.
״לא את לא מבינה!״ הוא נאנח בכעס ״אז תסביר?״ אני שואלת באדישות, פתאום היוצרות התהפכו, אני האדישה והוא זה שיוצא מהכלים, בפעם השנייה להיום שמעתי את הטריקת דלת שלו, ואחרי כמה שנויות את הדלת שלי נפתחת וראיתי את אביתר עומד מעליי ״צאי.״ הוא מבקש, ״מה?״ אני שואלת בעייפות ״צאי אמרתי״ הוא אומר שוב, גם אני התחלתי לאבד את זה, יצאתי בכעס מהאוטו סוגרת אחריי את הדלת, עומדת מולו כשגבי מופנה לרכב ״אני לא יודע להסביר מה אני מרגיש או מה אני רוצה.״ הוא נשמע מתוסכל, בפעם הראשונה אני לוקחת יזומה, הנחתי את כף ידי על לחיו וקירבתי אותו אליי, הנחתי נשיקה עדינה וחמימה על שפתיו הרכות והזזתי לאחור ״אם אתה לא יכול להרגיש את מה שאני מרגישה כשדבר כזה קורה, אז אתה לא מרגיש אהבה.״ לחשתי כנגד שפתיו והוא המשיך להתנשף, אל עדיין נראה מלא ביטחון כנגדי ״ואם אתה לא מרגיש אהבה אז זה לא מה שאני רוצה.״ המשכתי משחררת את ידי מפניו, אך הוא מנע ממני והניח אותה שוב על לחיו ״אני מרגיש. אני יודע שאני מרגיש.״ הוא אמר בקול ״מה את מרגיש אביתר?״ אני לוחצת עליו ״רגשות. את יודעת מה את מרגישה?״ שאל בהתחכמות, נשכתי את שפתיי, הוא צודק.
״אמרת שזה לא מתאים לך.״ אני ממשיכה להתקיל אותו ״אני מצטער..״ הוא שוב אומר, אני באה לדבר אך הוא מצמיד את מצחי למצחו וקוטע אותי ״ולא בגלל שנפגעת, בגלל שאמרתי שזה לא מתאים.״ הוא מטיל את הפצצה ואני משחררת חיוך ״בבקשה,״ הוא לוחש לי ואני עוצמת את עייני בהנאה ״את מוכנה להיות שלי?״ הוא מבקש ואני פותחת את עיניי להביט בו מקרוב, ״מה זה אומר?״ אני שואלת מבולבלת ״שתהיי החברה שלי, הבת זוג שלי.. איך שאת לא רוצה לקרוא לזה.״ הוא אומר ואני מאדימה ״ואתה?״ אני שואלת בחיוך קטנטן ״אני אהיה הגבר שלך.״ הוא אומר בקול וידיו מוצאות את מותניי ״מבחינתי זה בסדר.״ אני מחייכת ״אני מודה לך על האישור״ הוא אומר ובאותה תנופה ממלא את פי בלשונו.

״שלא תחשבי שאני לא רוצה, או שאני מניאק, אבל אני לא יכול לעשות יותר מדי בקשר אלינו בבית הספר..״ הוא ממלמל ואני קוטעת אותו ״זה בסדר אביתר״ אני מצחקקת, ״לילה טוב,״ הוא מניח נשיקה על שפתיי, אני יוצאת מהאוטו בחיוך חולמני, נכנסת אל הבית השקט שלי, נועלת את הדלת, מחליפה לפיגמה החמה שלי ונרדמת עם חיוך אידיוטי מרוח על הפנים.
*
״בוקר טוב לך״ שני בירכה אותי ונשקתי ללחייה ״בוקר קסם״ אני אומרת מצחקקת ״מה יש לך?״ שואלת אמה בהרמת גבה ״כלום.״ טני מחייכת ומתיישבת על ידן ״אוקיי,״ אומרת שני ואז מפנה את מבטה אליי ״אז מי התחיל איתך?״ ממשיכה ואני מגלגלת את עיניי, אני יכולה לספר להן? אני קודם צריכה להתייעץ עם אביתר.. ואם לא? איך אפשר להסתיר מהן פרט כזה?
״אור!״ צועקת אמה ״הא?״ אני מרימה מבט אדיש ״מה עובר עלייך הבוקר?״ שואלת בדאגה ״סתם, מצב רוח טוב. ניפגש אחר כך״ אני מתחמקת מהשאלות שלהן ורצה לשיעור מצמטיקה, כשהבטן לא מפסיקה להתהפך לי.

חמש יחידות אהבה ~ Five Points Of LoveWhere stories live. Discover now