פרק 24- טייץ

8.4K 395 20
                                    

לבשתי טייץ שחור צמוד ומבריק, גופייה בצבע אדום מקטיפה משוחררת עם שקע בגב ומחשוף קטן בחזה, לבשתי מעליי ג׳קט עור ושמתי במגן חמישים שקל, אני שונאת להיסחב עם תיק.
נעלתי את המגף עקב השחור שלי, מרחתי שכבה עדינה של מייקאפ, קונסילר, מסקרה, ברונזר וקצר שימר.
הרגשתי מזוייפת, אז הורדתי הכל. ושוב מרחתי מסקרה, ויתרתי על המייקאפ והסתפקתי בקצת ברונזר שיחטב את הלחיים השמנמנות שלי.
הרגשתי הרבה יותר טוב, רציתי לאסוף את השיער אל ידעתי שזה לא יחמיא לפנים העגלגלות, אז השארתי אותו מפוזר על כתפיי. מרחתי אודם אדמדם וירדתי במדרגות, גל הביט בי ולא אמר דבר, הבטתי בו בכעס והתקדמתי לדלת. ״לאן?״ אבא שלי שאל לא מבין ״מסיבה״ אמרתי בקצרה ״איפה?״ שאל בהתעניינות ״מועדון.״ קבעתי ״מה זה האודם הזה?״ הוא שאל בזלזול ״ליצן״ סינן גל ״שתוק!״ צעקתי עליו והוא הביט בי בכעס ״עם מי את הולכת?״ שאל מביט בי ארוכות ״שני ואמה,״ אמרתי משלבת את ידיי ״אתה מוזמן לבדוק.״ הוספתי בעקיצה ״תהני,״ אבא שלי אמר לא מרוצה, הוא שונא שאני מתלבשת ככה, בשלב מסוים הוא הבין שאני נערה ולא יוכל לשלוט בי כמו ילדה בת 12.
יצאתי מביתי והמונית חיכתה לי בחוץ, עליתי עליה ושני ואמה היו נראות נרגשות, עליתי בחיוך ושתיהן היו בעננים. ״וואו את ניראת ממש טוב.״ שני העבירה עליי את מבטה ״מי שמדברת,״ החזרתי, לשני באמת היה גוף מושלם.
״אנחנו יכולות לשתות?״ אמה שאלה אותי ״אם הברמן יראה אותי אז כן״ אמרתי והיא הנהנה, היא בונה על זה אני יודעת.
״מסיבה!!!״ שני צעקה רצה אל תוך המועדון ״הפ הפ הפ״ אמה עצרה אותנו? היא הצביעה על הבר, נאנחתי והתקדמנו איתה ״אור!״ מייק קרא בהתלהבות, חייכתי וחיבקתי אותו ״תן לי שאט אחד, ולי תביא אקסל״ אמרתי, הוא קרץ לי והביא לנו מיד.
״את יעילה מאוד.״ אמה אמרה אחרי בשאט השלישי שלה.
״יאללה לרקוד!״ אמרה בהתלהבות וגררה אותנו לרחבה, לא הצלחתי לזוז. שוב פעם אביתר עלה לי למחשבות, כאילו מסרב לתת לי להנות ולשמוח.
״אם יש לך שמונה עשרה אז כנראה שאני כבר נשוי עם ילדים.״ שמעתי קול לא מוכר מאחוריי הסתובבתי ופגשתי בזוג עיניים שחורות, הן געשו באלכוהול ונשארתי לעמוד לבהות בו ״למה לא?״ שאלתי ״אל תיעלבי, אבל יש לך בייבי פייס״ אמר בהתנשאות ״אה כן?״ שאלתי משלבת את ידיי, הוא הנהן ״זה לא הופך אותך לפחות שווה״ אמר וצחקקתי, ״למה שלא תגידי לי בת כמה את?״ שאל מתקרב אליי ״זה משנה?״ שאלתי בהתגרות ״בטח,״ אמר ״זה חוקי בכלל מה שאני עושה?״ הוסיף וצחקקתי ״בן כמה אתה?״ שאלתי ״תשע עשרה״ אמר, העיניים שלי הבריקו, משהו בגיל הזה תמיד משך אותי. זה גיל בו הבנים כבר בוגרים אבל עדיין ילדותיים באופן מקסים.
״נו,״ ביקש, כחכחתי בגרוני ״שש עשרה,״ אמרתי נאנחת ״וחברה שלך?״ שאל ״שבע עשרה.״ עניתי ״עזבי,״ אמר וחזר להביט בי ״את שווה יותר.״ הוסיף ״לא, אמה הרבה יותר שווה.״ התנגדתי ״אני עוד אהיה עם שתיכן אל תדאגי״ אמר גורם לי לפרוץ בצחוק, ״אפשר שנצא החוצה? רועש כאן״ הציע, ״האמת שאני עם חברות כאן, וקצת שבורת לב״ הסברתי והוא הנהן ״אפשר גם רק להתמזמז״ הציע בחיוך ופרצתי בצחוק ״את יודעת מה,״ הוא אמר והבטתי בו ״תכננתי להזרים אותך הלילה לסטוץ, אבל את פשוט מסקרנת אז אני מניח אני אקח את המספר שלך.״ אמר והסמקתי ״הרגע אמרתי לך שעכשיו נפרדתי מחבר שלי.״ אמרתי בחיוך נבוך ״לב נשבר לב מתאחה,״ המשיך להתעקש, צחקקתי והוא הוציא את הפלאפון שלו ״יאללה נו, מקסימום תסנני אותי.״ אמר ולקחתי את הפלפאון מהיד שלו, כתבתי את מספר הפלאפון שלי, ׳זאת שניסיתי להזרים ויבשה אותי׳ הקלדתי וסגרתי את הפלאפון שלו, ״חכי איך קוראים לך״ שאל שהסתובבתי חזרה לאמה שישבה על הבר ״אתה תמצא אותי באנשי קשר שלך, זה לא יהיה קשה״ קרצתי לו והיא חייך, התיישבתי ליד אמה והיא חייכה ״את פלרטטת!״ היא צחקקה בשיכרון ״לא נכון״ שילבתי את ידיי ברוגז ״כן את כן, אני שמעתי חלק מהשיחה וראיתי שהוא לקח את המספר שלך!״ צעקה ונרדמתי מבושה.
״חבריקו!״ היא צעקה למייק, הוא הביט בה ואז בי ״יש לו שם אמה.״ הכנסתי בה את המרפק שלי ״זה בסדר,״ הוא חייך ״מה בשבילך, מוצץ?״ שאל והיא נעמדה בכעס, צחקקתי בלחש ״אתה חתיכת חצוף!״ היא תקעה בו אצבע מאשימה ״ואני אלשין עלייך.״ היא אמרה ״זה יהיה לא בסדר אם כן אביא לך אלכוהול!״ הוא אמר והיא הביטה בו מבולבלת ״אמה הרבה יותר שנונה כשהיא צלולה ופקיחת.״ ציינתי, היא הסתכלה עליי וחזרה להביט בו ״מהיום אתה קן״ היא אמרה וליקקה את שפתיה, כן, זה נכון. אמה מעוניינת במייקי.
״ואת ברבי?״ שאל בפלרטוט, מייק הוא מקסים, הוא פשוט דוגמן יפיפה, והוא גם מצחיק חמוד ודאגן כזה. והאמת שפעם הייתי ממש דלוקה עליו.
״אני חושבת שיש לך עבודה.״ אמה אמרה בחיוך ערמומי, הסתובבה והלכה, מותירה אותי פעורת פה, מייק הביט בה המום. ״או פאק.״ אמרצי והוא הביט בי בחיוך. ״אוקיי, תתני לי את המספר של הבחורה הזאת.״ אמר בחיוך זדוני, ״בשמחה״ אמרתי ושלחתי לו את המספר שלה, ״את רוצה לשתות משהו?״ שאל בדאגה ״תביא לי מים״ ביקשתי ״לא חשבתי אחרת״ אמר וזרק לי בקבוק.

שני חתכה לפניי שעה, היא הלכה לאופק. אני נשארתי עם עם אמה שהייתי עדיין מסטולה, ולהפתעתי שלטה בעצמה ולא הגיעה למצב של שיכרון והקאה. ״המייק הזה עושה אותי חרמנית״ אמה לחשה לי ממשיכה לרקוד ״את שיכורה, גם אני עושה אותך חרמנית.״ קבעתי בצחקוק ״עם האודם הזה, ממש.״ היא אמרה בכנות והמשכנו לצחוק, עדיין התקשתי להשתחרר, אביתר ישב לי במחשבות נון סטופ.
״אואה,״ אמה אמרה בחיוך ערמומי ״הא?״ שאלתי לא מבינה ״אל תסתובבי״ אמרה בצחקוק ״אמה?״ שאלתי בחשדנות ״אני מקווה שהטייץ הזה עושה לך תחת מדהים״ היא אמרה והתקרבה אל האוזן שלי ״כי אביתר עומד בדיוק מולו.״ לחשה לי וקפאתי במקומי, חייך נמתח על שפתיי ״מה?״ שאלתי ״אל תעבדי עליי.״ ביקשתי ״בחיי שלא״ אמרה וצחקקתי, תפסתי בידה והתחלתי לרקוד איתה, לפעמים צריך קצת אנדרלין, אגו פגוע, והמון כוח רצון להוציא את העיניים לאקס שלך בשביל להשתחרר.
אני חושבת שרקדתי כמו מטורפת, לא עניין אותי כלום, וידעתי שאביתר יהיה חייב להביט בי בסופו של דבר.
המעיל שלי מזמן היה זרוק על איזה כיסא, היה לי נעים.
״ומה את אומרת על עכשיו?״ עוד פעם הבחור ממקודם הגיע ״סיכמנו שלא נדבר היום נכון?״ שאלתי ״תקשיבי,״ הוא תפס בידי והצמיד את פיו אל אוזניי ״אני שיכור,״ הוא לחש ״ואת ממש כוסית.״ הוא הוסיף, בדרך כלל זה מצחיק ומחמיא לי, גם עכשיו, כבל זה הרגיש לי קצת מוגזם, דחפתי אותו ממני מעט ״אני לא בעניין״ אמרתי והוא חייך, הוא ליטף אל הלחי שלי וצבט אותה ״יש לך לחיים מדהימות״ אמר בשיכרון וחייכתי, ״אני עוזב אותך רק כי ני אוהב את הגומה שלך,״ אמר והנהנתי ״אחרת הייתי חציכת נודניק.״ אמר בחוסר ריכוז, ״ביי,״ הנחתי נשיקה חטופה על הלחי שלו, הוא הנהן והלך מהמקום, זאת הדרך להתנהל עם שיכורים.
לאחר מספר דקות עוד פעם יד נגעה בכתף החשופה שלי, מה היצור הזה רוצה ממני? התחלתי להיות חסרת סבלנות הסתובבתי אליו בעצבים, מגלה שזה בסך הכל אביתר, שעומד מולי, לפחות שניים ראשי מעליי, במכופתרת לבנה, שיער פרוע ועיניים ירוקות וגדולות. הוא החזיק בידו כוס אלכוהול וסיגריה, אני ממש לא במצב של להתמודד איתו כשהוא שיכור.

חמש יחידות אהבה ~ Five Points Of LoveWhere stories live. Discover now