Epilogue

3.2K 253 156
                                    


דאבל. אפילוג.

אומרים שהזמן מרפה את הכל. אומרים שהזמן משכיח את הכאב, משכיח את הזכרונות. אומרים שהזמן עושה את שלו והלב השבור לאט לאט יחזור לחיים ואותם זכרונות של רגעים מתוקים יהפכו להיות הבזקים חלשים ולא מזיקים.

אצלי זה לא עבד. הזמן לא ריפה את הכל, הזמן לא השכיח את הכאב, הזמן לא החליש את הזכרונות. כל פעם שהנחתי את ראשי על הכרית הייתי זוכרת הכל, הייתי חיה הכל.

תליתי את זה בעובדה שזו הייתה האהבה הראשונה שלי. שאני בטח לא היחידה שמרגישה ככה, מרגישה חלל עמוק שכזה באמצע הגוף, ליד הצלעות, איפה שאמור להיות הלב.

אומרים שלא שוכחים אהבה ראשונה, וזה הגיוני כי איך אפשר לשכוח כשהאהבה הראשונה שלך היא אחראית לזה שהלב שלך כבר לא מתפקד? ואיך אפשר לשכוח אהבה ראשונה כשהיא אחרונה כי היא לא השאירה לך אפשרות לנסות מחדש? איך אפשר לשכוח כשנזכרים בכל דבר קטן?

עברו חמש שנים מהפעם אחרונה שראיתי את הארי, מהרגע שנישקתי אותו להתראות ואמרתי שאני לא רוצה לראות אותו יותר. חמש שנים עברו והכאב לא נעלם והזמן לא עזר לזכרונות.

חמש שנים עברו מאותו רגע מקולל במרתף המסריח, כשהוא הביט לי בעיניים ואמר שהכל היה שקר אחד גדול מהתחלה, שלמעשה אהבתי בן אדם שמעולם לא היה קיים. חמש שנים עברו ולא היה רגע שלא חשבתי עליו ושאולי הייתי מעדיפה להמשיך לחיות בשקר.

הארי הקשיב לבקשה האחרונה שלי ואכן נעלם מהמחוזות. לא ראו אותו במזרח לונדון והשמועות אמרו שהוא עזב את אנגליה, לא עקבתי אחרי השמועות כי תמיד שנאתי אותן. הן אף פעם לא בישרו טוב.

המחוזות התפרקו. נייתן וזאין פרשו מחיי הכנופיה כמה שבועות אחרי שהכל קרה. אולי הארי שלח הודעה מהחור ממנו הוא היה, אבל גם מחוז אס הרים ידיים ודגל לבן התנוסס בין הגבולות, איפה שהכל התחיל. איפה שהכל נגמר.

קלואי חזרה מצרפת אחרי שנה. האיחוד בנינו היה מרגש וכואב אפילו יותר מהפרידה כי עכשיו זה היה אחרי הכל, אחרי שכבר לא הייתי בסכנת חיים, אחרי שהתחלתי חיים חדשים נטולת לב, אחרי שהבטחנו לגרום לחברה הטובה שלנו לחייך חיוך גדול בשמיים. להפוך אותה לגאה.

האיחוד היותר המרגש היה בינה לבין זאין. אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות והסתרת רגשות, הם סוף סוף נפגשו ודיברו פנים מול פנים על הכל. מניחים את הקלפים שלופים ולא מחביאים דבר בשרוול, קלואי סיפרה לו על כל הבחורים שהיא פגשה בצרפת, על השטויות, על הסיוטים, על הפעם ההיא שהיא הייתה בטוחה שהיא בהיריון אבל זו הייתה אזעקת שווא. זאין מצידו סיפר לה את כל השתלשלות המאורעות, איך הוא הפך להיות ראש הכנופיה ואיך הוא החליט להפסיק ועל כל מה שעבר בדרך.

Double - Harry styles fanficWhere stories live. Discover now