Chapter 24. Part 1

3.1K 262 173
                                    


דאבל. פרק 24. חלק 1.

משפט מפורסם אומר כי אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני.

מצד שני, סבתא תמיד חינכה אותי לא לשפוט בן אדם לפי החיצוניות שלו ותמיד לתת הזדמנות נוספת לפני שאני מגבשת דעה על האדם אותו פגשתי.

לכן, נתתי לליאה הזדמנות נוספת של חמש שניות לפני שקבעתי מה דעתי עליה, לאחר אותן חמש שניות ידעתי היטב מה אני מרגישה כלפיה.

אני לא סובלת אותה.

משהו בהתנהגות שלה, בעיניים שלה כשהיא הסתכלה עלי או על זאין, הגוף המדהים והפנים היפות, כל זה לא היה נראה לי טוב.

והעובדה שהיא לבשה רק חולצה עליה, חושפת את רגליה האינסופיות ומסתובבת בחופשיות שכזו בבית של זאין, ממש לא הוסיפה לה נקודות זכות.

המחשבה הראשונה אותה חשבתי הייתה כמה אני לא אוהבת אותה. השניה זה האם היא מסתובבת ככה גם ליד נייתן והאם משהו קרה בניהם. המחשבה השלישית, שהיא הייתה תוצר של תשובות חיוביות למחשבה השניה, הייתה איך אני יכולה להעיף את היצור הזה מכאן.

זאין אף פעם לא היה בחור של מערכת יחסים. אם להיות כנה, אף פעם לא ראיתי אותו נשאר עם אותה בחורה מעבר לשני לילות, ולשמוע אותו קורא לעכברוש הזה ״החברה שלי״ הפחיד לי את החיים וגרם לי לשאול המון שאלות בליבי.

מאיפה היא? איך הם הכירו? ממתי הם ביחד? היא הייתה עם נייתן? מאיפה לעזאזל זה נחת עלי?

״נחמד להכיר אותך.״ היא חייכה אלי וחשפה בפניי שורת שיניים לבנות ומושלמות, ״זאין סיפר לי עליך המון.״

״חבל שאני לא יכולה להגיד את אותו הדבר עליך.״ ניסיתי לא להישמע כזו צינית וקרה אבל המבט שזאין נתן לי הבהיר לי שאני לא מצליחה כל כך.

״כן, הוא לא מרבה לדבר עלי.״ להזדעזעותי, היא אפילו לא נעלבה, ״אני הסוד הקטן שלו.״ היא צחקקה והתעוררה בי בחילה נוראית, וזה לא היה בגלל השעה המוקדמת.

פרצתי בצחוק גדול ומעושה לחלוטין. "יש לו הרבה סודות, לבן דוד הזה שלי." חייכתי בזחיחות.

היא השתדלה לשמור על החיוך המושלם שלה כשהיא הביטה בזאין, דיי מבולבלת.

זאין שלח לי מבט מזהיר, אבל זה בטח לא מה שהיה גורם לי לקחת צעד לאחור. לא כשהייתי נחושה כל כך להיפטר ממנה.

הייתה לי מורה בבית הספר היסודי שהייתה יפהפיה. ליאה הייתה דומה לה.
גם לגברת דיוויס היו עיניים תכולות ושיער יפה וארוך שגלש עד גבה התחתון בצורה מעוררת קנאה, וגם לגברת דיוויס מעולם לא הצלחתי לפתח חיבה מרשימה במיוחד.

"אני מניחה שלכולנו יש סודות." היא משכה בכתפיה. זאין הניח את ידו סביבה ומשך אותה לעמוד לצידו, כנראה כדי שלא תשים לב למבטים שהוא שולח לי.

Double - Harry styles fanficOnde as histórias ganham vida. Descobre agora