Chapter 42

2.2K 190 161
                                    

דאבל. פרק 42.

'אין לנו באמת אוייבים, זה פשוט שחלק מהחברים הטובים שלנו מנסים להרוג אותנו.'

באחת הפעמים בשיעור ביולוגיה, למדנו על גוף האדם ועל השפעת הסביבה על תפקוד הגוף. למדנו כיצד מצבים שונים יכולים להפיק מגופנו תגובות שונות, מעשים מיוחדים, שבכל מקרה אחר, כנראה שלעולם לא היינו עושים.

לא ממש ייחסתי לזה חשיבות בזמנו, אבל הבנתי על בשרי שהמדע צודק. המצב של סבתא – זה שהיא נלקחה לבית החולים ולא היה לי את הכסף לשלם את הביטוח שלה - הביא אותי לתגובות שונות, למעשים שונים, שגם בחלומות הכי פרועים שלי לא חלמתי עליהם. כמו למשל להצטרף לכנופיה של זאין ולהתחיל למכור סמים, כמו לחסל חשבונות עם הכנופיה של המחוז השני, או לעמוד קפואה במקום כשיש לי דם בידיים  ועל הפנים וקול עמוק שהייתי בטוחה ששמעתי אי פעם בעבר, אבל לא ידעתי בוודאות למי הוא שייך.

יש רק דרך אחת לבדוק.

עם ידיים אוחזות באקדח, חשבתי האם עלי לקחת את הסיכון ולירות מבלי לדעת מי זה שעומד מולי. רוב הסיכויים שזה מישהו מהכנופיה של אדם, כלומר מישהו שישמח להרוג אותי קודם לכן, אבל אף פעם אי אפשר לדעת. אז החלטתי להסתובב בזהירות למשמע הקול, יודעת שגם אם עלי למות, לפחות אדם סטיילס מת לפני.

"אז מה שלומך, רוזי?"

עיניי נפקחו בתדהמה, "מ-מקס?!"

תחושת הקלה מטורפת התפשטה בגופי תוך מספר שניות. חיוך ענק התפרש על שפתיי ולא יכלתי לעצור את עצמי מלרוץ אל דמותו הגבוהה ולחבק אותו. זה תפס אותו בהפתעה, לא היה מקום להכחיש, אבל לא היה לי אכפת. עם כל מה שעברתי בשעות האחרונות זה היה הקלה בשבילי לראות מישהו שאני מכירה, מישהו שאני יכולה לסמוך עליו.

או לפחות זה מה שחשבתי, כי כשעטפתי את זרועותיי סביב צווארו ודמעות של הקלה זלגו מעיניי, זה היה אז כשהרגשתי משהו מתכתי צמוד אל בטני, ולא היה מקום לטעות. במהירות, שיחררתי את אחיזתי ממנו אבל מקס המשיך להשאיר את ידיו על גבי, משאיר אותי במקום כשהנשק השחור עומד ביני לבינו.

הסתכלתי עליו בשאלה, בבלבול ואז ההבנה החלה להכות בי. עיניו הכחולות הביטו בי גם כן, כבר לא אותן העיניים שהייתי רואה כל פעם כשהייתי מבקרת את סבתא בחדר שלה, והם שניהם היו באמצע משחק שחמט ארוך.

"מ-מה אתה עושה?" גמגמתי בשקט, לא טורחת אפילו להרים את קולי. הייתי כל כך חסרת כוחות, פיזית ונפשית, שאפילו לא העלתי בדעתי שאולי לא הייתי צריכה לשמוח לראות את מקס כאן מולי, במחוז אס, במערת הזאבים של אדם.

Double - Harry styles fanficWhere stories live. Discover now