Chapter 30

2.5K 261 136
                                    


דאבל. פרק 30.

זאין לא ידע על התוכנית שלנו. 

באותו ערב, נשארנו אצל קלואי ובנינו את כל שלבי התוכנית. אם קלואי ולילי חשדו בי שאני חלק מהכנופיה של זאין, הן לא אמרו מילה.

בעיניהן, פעלתי כבת דודה אוהבת ואכפתית שרוצה לפגוע במי שרוצה לפגוע בה. הן לא חשבו שכל הדיבורים שלי על חיסולים ומאיזה כיוון כדאי לירות בה נובעים מידיעה מורחב בנושא או יישום בשטח. ואם הן חשבו ככה, הן לא אמרו מילה.

קלואי התעקשה שהיא תהיה זו שתחשוף את  ליאה ושהיא רוצה להרוג אותה. אולי היא לא ידעה מה המשמעות של המילה אם היא דיברה על זה בכל כך פשטות וקלילות, אבל נייתן ואני הצלחנו להוריד אותה מזה.

התוכנית הייתה קלה ולא מסובכת. לילי, שהתעקשה לא לקחת חלק בפעולה, כן לקחה חלק בתכנון. היא זו שהצליחה לשכנע אותנו לא להרוג את ליאה אלא רק לחשוף אותה ולגרום לעזוב את המחוזות. היא אמרה שאנחנו צריכים לחשוב על הילד שלה, ולא משנה כמה שנאה יש בנו כלפיה, אסור לנו להיות כמוהם.

ושוב, לילי הייתה הצדיקה בסדום. היחידה שראתה אור בכולם, גם כשהכל היה חשוך ואפל.

קבענו שבעוד שבוע נתפוס אותה. עכשיו כשאני יודעת מה היא מתכננת לעשות, יהיה לי הרבה יותר קל להיזהר ולשמור על עצמי. נייתן הבטיח שהוא ידאג לקלואי ולילי, ואני הסרתי דאגה מליבי.

החלטנו שביום הנכון, נחטוף אותה ונקח אותה אל המחסן הישן והנטוש. שם, גם אם היא תנסה עלינו משהו נוכל להרוג אותה מבלי לעורר רעשים.

זה היה די פשוט ואולי זו הייתה הסיבה שחשבנו שהיא לא תחשוד בכלום. כאות התנצלות על ההתנהגות שלי כלפיה, אני הייתי אמורה להזמין אותה לצאת איתי בערב. ב11 בלילה בדיוק, כל אורות המחוז יכבו ואני אכניס את ליאה אל תוך המכונית שתחכה לנו בפינה. כשהיא תתעורר מהסם המרדים, נהיה כבר בתוך המחסן ונסיים עם הסיפור הזה.

״אוקי.״ אנחת רווחה יצאה משפתיו של נייתן כשעברנו שוב ושוב על התוכנית, ״אז אנחנו מוכנים?״

נותנת הנהון עם ראשה, קלואי חייכה חיוך גדול, ״אנחנו הולכים לכסח לה את הצורה.״

במבט לאחור, אם הייתי יודעת איך זה יסתיים - לא הייתי מחייכת בחזרה.

***

רציתי ללכת לבקר את סבתא למחרת בבוקר.

עברו כבר כמה ימים מהפעם האחרונה שהייתי אצלה וידעתי שיש לי הרבה מה לספר לה. לא את הכל היא צריכה לדעת, אבל את הכל היא תמיד יודעת בסוף.

רציתי לשבת לצידה ולדבר איתה, לספר לה איך אני מרגישה אחרי הפרידה מהארי ואולי לשתף אותה על מה שגיליתי על ליאה. רציתי, כל כך רציתי, אבל לא יכלתי.

Double - Harry styles fanficWhere stories live. Discover now