𝐓𝐄𝐍𝐆𝐊𝐔 𝐈𝐊𝐌𝐀𝐋 𝐇𝐀�...

By utieyab

410K 19.3K 418

( 𝓒𝓸𝓶𝓹𝓵𝓮𝓽𝓮 𝓢𝓽𝓸𝓻𝔂 ) ( 𝓑𝓸𝓸𝓴 2 ) RANKING NO 3 ACTION 🏅 RANKING NO 1 DINGIN🏅 Tengku Ikmal Haki... More

Prolog
satu
dua
tiga
lima
enam
tujuh
lapan
sembilan
sepuluh
sebelas
dua belas
tiga belas
empat belas
lima belas
enam belas
tujuh belas
lapan belas
sembilan belas
dua puluh
dua puluh satu
dua puluh dua
dua puluh tiga
dua puluh empat
dua puluh lima
dua puluh enam
dua puluh tujuh
dua puluh lapan
dua puluh sembilan
tiga puluh
tiga puluh satu
tiga puluh dua
tiga puluh tiga
tiga puluh empat
tiga puluh lima
tiga puluh enam
tiga puluh tujuh
tiga puluh lapan
tiga puluh sembilan
empat puluh
empat puluh satu
empat puluh dua
empat puluh tiga
empat puluh empat
empat puluh lima
empat puluh enam
empat puluh tujuh
empat puluh lapan
empat puluh sembilan
lima puluh
lima puluh satu
lima puluh dua
lima puluh tiga
lima puluh empat
lima puluh lima
lima puluh enam
lima puluh tujuh
lima puluh lapan
TAMAT

empat

8.3K 424 19
By utieyab

Seorang lelaki yang berambut merah sedang duduk bersama seorang perempuan yang berpakaian seksi. Pinggang gadis itu dipeluk erat dengan senyuman miang.

Bunyi rentak di club malam tersebut sangat kuat. Lelaki dan perempuan menari dengan penuh asyik dan berpelukan tanpa mengenal haram dan dosa.

"Apa maklumat yang kau dapat?" soal lelaki tersebut kepada orang upahannya. Asal vape dihembuskan di wajah gadis yang berada di sebelahnya.

"Ada seorang budak muda yang makin terkenal dan berpengaruh dalam dunia mafia. Kedudukan kau sekarang dah mulai tergugat dengan kehadiran budak tu," balas orang upahannya. Lelaki tersebut tersenyum sinis.

"Seriously? Siapa budak tu? Setakat budak macam tu, kacang je bagi aku." katanya riak lalu tergelak.

"Dia anak kepada Tengku Irfansyah. Ketua mafia yang terkuat dulu," jawabnya kepada lelaki itu.

"What? Ah shit!" makinya dengan sedikit kuat. Siapa sahaja tak mengenal lelaki yang bernama Tengku Irfansyah. Bagi yang tak tahu boleh baca story pertama That Little Mafia Girl Is Mine baru korang faham.

"Perhatikan je budak tu. Kita tunggu masa nak hapuskan dia. Aku memang dah lama berdendam dengan Tengku Irfansyah. Tak salah kalau aku nak bunuh anak dia." ujarnya dengan senyuman penuh bermakna.

"Baik, boss," balas orang upahan tersebut. Lelaki yang berambut merah itu tersenyum sinis. Dia takkan benarkan anak kepada Tengku Irfansyah jatuhkan dia.

"Kau boleh pergi." katanya lalu dibalas anggukan dari orang upahannya. Lelaki itu memandang wajah gadis yang duduk di atas pehanya dengan senyuman miang.

"Teman aku malam ni sayang. Boleh?" katanya dengan suara menggoda. Gadis itu tersenyum manis kepadanya.

"Untuk you semua boleh," balas gadis tersebut lalu mengucup pipinya. Lelaki itu tergelak sebelum mereka berdua keluar dari club tersebut dan menuju ke hotel.










Walisah keluar dari bilik dan menuju ke tingkat bawah. Kelibat mummy dan daddynya dicari. Dia ingin keluar sebentar kerana rakannya sedang dalam masalah.

"Mummy?" jeritnya lantang. Langkahnya sangat laju. Dia sangat risaukan kawannya. Along tempat ayah kawannya itu datang kerumah mereka untuk menagih hutang.

"Mummy? Daddy?" jeritnya lagi. Dia meliar mencari kelibat kedua ibubapanya. Namun, kelibat mereka tidak dijumpai.

"Bik, mummy dan daddy aku pergi mana?" soalnya kepada pembantu rumah mereka.

"Mereka keluar, Wal. Katanya ada hal tadi," jawab pembantu rumah mereka. Walisah mengganguk faham.

"Kalau macam tu aku keluar dulu tau. Kalau mereka cari aku, cakap je aku ada urusan penting. Assalamualaikum."

"Eh, tapi—. Waalaikumsalam."

Kelibat Walisah sudah hilang. Gadis itu menggelengkan kepala dengan sikap anak majikannya. Dia terus menyambung semula kerjanya yang tergendala.










Walisah memandu kereta dengan laju. Dia sangat risaukan keadaan rakannya dengan hanya seorang diri. Ibu dan ayahnya sudah tiada kerana meninggal dunia. Oleh sebab itu, rakannya yang menanggung hutang dari arwah ayahnya.

Pin! Pin! Pin!

"Cepatlah! Aduh..lampu isyarat ni pun satu. Lembab betul!" bebelnya. Setelah lampu bertukar hijau dia terus menekan pedal minyak.

Dalam masa yang singkat dia telah tiba di hadapan rumah rakannya. Dari jauh dia lihat rakannya sedang menangis kerana jumlah lelaki yang ramai. Tanpa berlengah, dia terus menghampiri mereka.

"Woi! Apa ni? Tak reti cakap elok-elok ke? Tak payahlah nak heret kawan aku! Korang ingat kawan aku ni anjing ke apa hah?" tengkingnya kepada dua orang lelaki yang berbadan besar.

"Wal, aku takut." adu rakannya lalu menyorok di belakang Walisah. Airmatanya mengalir dengan laju. Walisah berasa kasihan terhadap gadis itu.

"Kau siapa? Kau jangan nak masuk campur dengan urusan kami! Ini antara kami dan perempuan tu. Dia dah lama tak bayar hutang arwah ayah dia. Sebagai ganti, dia kena jadi pelacur dekat club boss kami." ujar lelaki yang berwajah bengis kepada Walisah.

"Aku kakak dia. Banyak sangat ke hutang yang ayah kami pinjam?" soal Walisah. Dapat dia rasakan badan rakannya menggigil habis. Tangan rakannya digenggam erat. Sangat sejuk. Dia yakin gadis itu pasti dalam ketakutan.

"Ayah korang dah pinjam duit dekat boss kami sebanyak 300 ribu. Adik kau pula asyik bayar sikit je. Sampai bila nak habis kalau macam tu?" marahnya dengan bengis. Walisah menjulingkan matanya.

'Aduh..mamat ni. Tak payahlah nak marah aku. Tak pasal-pasal air liur dia tempias dekat muka aku. Sialan betul ah.' kata Walisah di dalam hati.

"Itu pun kau nak marah ke? Miskin sangat ke sampai nak marah orang?" sinis dia berkata lalu telefon bimbitnya dikeluarkan.

"Bagi aku nombor akaun korang." kata Walisah. Mereka terus membaginya nombor akaun kepada Walisah. Gadis itu memindahkan duit yang bernilai sejumlah 300K ke dalam akaun mereka.

"Dah selesai. Mulai sekarang aku taknak korang ganggu adik aku lagi. Faham?" kata Walisah tegas. Tapi, kesemua lelaki tersebut tidak berganjak walau sedikit pun.

"Korang tunggu apa lagi sial? Pergi dari sini! Sebelum aku call polis." ugut Walisah.

"Wal, aku rasa tak sedap hati."

"Kau merepek apa ni, Dia? Semuanya akan okey," balas Walisah kepada rakannya yang bernama Diana.

"Sorry, girl." kata salah seorang lelaki dari mereka. Kedua gadis itu diculik dan dimasukkan ke dalam van mereka. Walisah dan Diana menjerit sekuat hati meminta pertolongan.

"Sial! Korang nak apa hah? Aku dah bayar korang kan?" tengking Walisah bengang. Diana disebelahnya hanya mampu menangis.

"Memang kau dah bayar. Tapi, kami nak korang berdua ikut kami. Mesti boss gembira sebab dapat dua gadis cantik," balas lelaki yang berkulit hitam. Walisah meronta minta dilepaskan. Namun, kudrat perempuan tidaklah sekuat kudrat lelaki.

'Sial ah!' maki Walisah dalam hatinya.











Ikmal sibuk dengan telefon bimbitnya. Dia diiringi oleh beberapa buah kereta yang merupakan semua anak buahnya.

"Tuan?"

"What?"

"Tu bukan lambang dari kumpulan Dragon ke?" soal anak buahnya yang memandu kereta. Ikmal memandang kearah sebuah van yang berlambang Dragon.

"Betul lah tu. Suka hati merekalah. Asalkan mereka tak kacau kita," dingin Ikmal berkata. Tapi, entah mengapa hatinya berasa tidak enak.

Van tersebut dipandang sekali lagi. Entah mengapa dia rasa ada sesuatu yang berada di dalam van tersebut.

"Kau kejar van tu." Arahnya. Tanpa berfikir panjang, anak buahnya memandu dengan kelajuan maksimum mengejar van tersebut.

"Siapa pula yang kejar kita ni?" soal pemandu dari kumpulan Dragon. Walisah memandang kearah belakang. Tapi, sayangnya cermin van tersebut berwarna gelap.

Jalan mereka dihalang oleh kereta milik Ikmal dan beberapa buah kereta lagi. Van tersebut dikepung.

"What the fuck!" carut lelaki yang berada di sebelah Walisah. Walisah dan Diana tidak mampu berbuat apa-apa kerana tangan mereka berdua diikat dengan ketat.

Ikmal keluar dari kereta diikuti beberapa anak buahnya. Begitu juga dengan kumpulan Dragon.

"Korang nak apa hah? Kami takde ganggu koranglah sial!" tengking salah seorang dari kumpulan Dragon.

"Boss, ada dua orang perempuan yang berada dalam van tersebut," jelas anak buah Ikmal kepadanya. Ikmal tersenyum sinis.

"Tak sia-sia aku kejar korang. Aku nak korang lepaskan perempuan tu." kata Ikmal dingin.

"Kau siapa nak suruh kami lepaskan?" marah lelaki itu kepada Ikmal.

"Tolong!!! Tolong kami." jerit Walisah dengan kuat. Ikmal terkejut. Dia kenal dengan suara tersebut.

'Suara tu...'

Continue Reading

You'll Also Like

18.9K 1K 28
Aulia Natasha Aurenza,seorang gadis yang boleh dikatakan sebagai pembawa malang di dalam kehidupan.Dia telah dibenci oleh ibu kandungnya sendiri.Namu...
148K 11.3K 34
𝐌𝐑. 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝟏.𝟎 "𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐢𝐧" ~𝐌𝐫. 𝐂𝐨𝐥𝐝 𝐇𝐚𝐜𝐤𝐞𝐫~ 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭: 𝟏...
233K 15.1K 52
( 𝓒𝓸𝓶𝓹𝓵𝓮𝓽𝓮 𝓢𝓽𝓸𝓻𝔂 ) ( 𝓑𝓸𝓸𝓴 3 ) 🏆BEST MYSTERY BOOK AWARD 🏆TOP 2 BEST GOLD AWARD 🏆TOP 2 MYSTERY BRILLANTE AWARD Seorang gadis yang p...
2.4M 193K 79
(COMPLETED) "Siapakah MARIA? Pada satu sisi, Maria hanyalah seorang wanita biasa yang terpilih menjadi pelatih dalam kem latihan tentera Gavriel. Na...