2.1

286 47 8
                                    

•͙✧⃝•͙┄✩ͯ xxi. 𝓲𝓽𝓼 𝓸𝓴𝓮𝔂 ::


"Janganlah..." Yeri menggeleng perlahan . Tetapi fikirannya masih melayang memikirkan apa yang berlaku.

Jeno mengangkat bahunya tanda tidak tahu .Sunwoo mengeluh perlahan.

"Jomlah , kelas dah kosong ini." Sunwoo menarik lembut tangan Yeri dan keluar daripada kelas diikuti dengan Jeno

--

"Na Jaemin !" Mina meninggikan suaranya apabila Jaemin tetap melajukan pergerakannya.

Tetapi Jaemin langsung tidak berhenti dan menoleh kearahnya.Dengan kuat Mina merentap pegangan Jaemin.Jaemin menoleh kebelakang dan memandang tepat ke dalam anak matanya.

Kedua-duanya tidak bersuara . Hanya bunyi angin yang melalui mereka kedengaran.Keadaan sunyi itu pecah apabila Mina mula mengeluarkan tangisan.

Tanpa mengatakan apa-apa , Jaemin terus mendakap tubuh kecil gadis itu . Belakang badannya ditepuk lembut bagi menenangkan gadis itu.

"Jaemin , aku- aku minta maaf..." Makin kuat tangisannya. Jaemin melepaskan pelukan itu dan memandang wajah Mina yang sudah dipenuhi dengan air mata.

"Maafkan aku hiks hiks..." Kedua dua tangannya menggengam rambutnya sendiri. Benci , geram terhadap diri sendiri. Akhirnya dia terduduk.

Jaemin menarik nafas panjang .Dia duduk di hadapan Mina . Tangannya mencapai kedua-dua tangan Mina yang sedang menggengam rambut panjangnya lalu menariknya lembut agar dilepaskan.

"Mina pandang aku." kata Jaemin . Dia menarik dagu Mina agar memandang tepat kearah anak matanya.

"Aku ada dengan kau" Mina terus mendakap tubuh lelaki itu erat. Satu-satunya kawan yang sentiasa ada disisinya walaupun tahu tentang keadaan sebenarnya.

"Esok kau ikut aku pergi hospital." Mina mengangguk . Jika dia tidak mengikuti kata-kata Jaemin , dia tidak boleh lagi mengawal dirinya.

 Jika dia tidak mengikuti kata-kata Jaemin , dia tidak boleh lagi mengawal dirinya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[RE] It's Okey | KSWWhere stories live. Discover now