1.7

341 56 4
                                    

•͙✧⃝•͙┄✩ͯ xvii. 𝓲𝓽𝓼 𝓸𝓴𝓮𝔂 ::

"Lim Yeri , kau menangis ?" soal Sunwoo terkejut. Comel sungguh gadis di hadapannya ini. Nampak dingin di luar tapi rupanya cengeng !

"Mana ada." kata Yeri dan cuba mengelakkan berpandangan mata dengan Sunwoo .Air matanya tadi terus dikesat dengan lengan bajunya.

"Aigoo Yeri" Sunwoo tergelak kecil . Terus tubuh kecil itu ditarik masuk ke dalam dakapannya. Rambut Yeri diusap lembut. Kepalanya dijatuhkan diatas bahu gadis itu. Hangat.

Yeri pula seakan-akan terkaku. Dia tidak tahu hendak memberi reaksi apa. Semuanya baru baginya.Dia tidak biasa mungkin. Dia sudah biasa dengan persekitaran yang dingin, tanpa kasih sayang seorang ayah dan ibunya sering sakit. Abangnya juga seorang yang tidak menunjukkan perasaan kepada orang lain.

"Sunwoo." Yeri bersuara .

"Hmm" Sunwoo membalas tanpa melepaskan pelukan mereka.

"Saya suka."

Sunwoo pelik . Pelukan tadi dilepaskan kemudian ditatapnya wajah Yeri dengan pelik. Suka ? Suka apa ?

"Bila awak peluk saya." kata Yeri perlahan tetapi masih mampu didengari oleh Sunwoo . Habis merah wajahnya menahan malu.

Sunwoo tersenyum lebar . Ah sungguh comel ! Baginya sekarang Yeri seakan anak kecil . Geli hatinya mendengar kata-kata Yeri sebentar tadi.

Tubuh Yeri tadi dipeluknya semula. Kali ini sedikit berbeza. Yeri membalas pelukannya.

"Nanti aku akan selalu peluk kau." kata Sunwoo dengan senyuman di bibirnya. Yeri turut tersenyum. Entah kenapa , satu perasaan tenang muncul di benak hatinya. Dia berasa selamat berada di dalam dakapan lelaki ini .

 Dia berasa selamat berada di dalam dakapan lelaki ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[RE] It's Okey | KSWWhere stories live. Discover now