chapter 29

804 71 126
                                    

"yoongi bangunlahh, jangan tinggalkan saya sorang-sorang please. Saya maafkan awak. Saya menyesal endahkan awak macam tu. Yoongi" Aku mengoncang badannya berulang-ulang kali. Air mata laju mengalir dengan perasaan takut didada.

"saya janji saya takkan tinggalkan sayang dengan anak kita. Kita akan bersama sampai tua okay? Oh terima kasih sebab maafkan saya. I love you sayang"

Aku berhenti mengoncang dan terdiam. Kain dikepala dialihkan. Dengan spontan aku terjatuh kebelakang. Woi, anak lelaki siapa yang aku peluk ni?! Segara aku bangun dan terus berpaling kebelakang.

Disitu berdirinya yoongi dengan sejambak bunga rose merah. Tidak tinggal dengan gummy smile dia.

Aku terus berlari kearahnya dan memeluk tubuhnya erat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aku terus berlari kearahnya dan memeluk tubuhnya erat. Sangat erat. Aku memukul belakang badannya berulang-ulang kali sambil menangis teresak-esak. Air mata yang mengalir laju membasahi baju kemeja hitamnya.

Dia membalas pelukkan aku dan ketawa. Getaran pada badannya membuat aku tersenyum sedikit. Rasa geli.

"kenapa prank saya macam ni? Im f*cking worried about you! Janganlah bergurau macam ni lagi! ish bencinya! Mengada betul" aku memukul dadanya berulang-ulang kali.

"im sorry. Ni je cara yang saya rasa boleh buat awak datang jumpa saya dan dengar penjelasan saya. Im sorry sayang. Yes awak dah mula bersaya-saya balik tapi siapa ajar awak mencarut ni hah?! nakal eh" dia menahan tanganku dan mencantumkan bibir kami bersama. Kira-kira lepas dua minit, yoongi melepaskan bibirku.

"okay cukuplah, takut nanti saya masuk step seterusnya. Tak pasal-pasal kene tangkap polis sebab buat benda tak senonoh dekat public. Pusing jap, saya nak tutup mata awak dengan kain ni" dia memusingkan badanku dan menutup mataku dengan kain hitam. Bunga rose tadi beralih ke tanganku pula.

"Kita nak pergi mana? Ah ni, macam mana jalan ni boleh kosong eh? Baru pukul 10 takkan dah takda orang keluar?" tangan aku tergapai-gapai didepan dan tiba-tiba aku tersentuh benda lembut. Aku memicitnya kuat kerana tahu itu ialah pipi gebu yoongi.

"aish aish sakitlah. Saya nak bawa awak pergi somewhere. And untuk jawab persoalan awak, saya pun tak tahu. Mungkin tuhan tahu saya buat plan untuk pujuk isteri, jadi dia permudahkan semua kerja saya" dia memegang tangan aku dan kami berjalan ke depan.

"lambat betullah penyu ni berjalan. Kalau macam ni sampai baby kita 9 bulan pun kita tak sampai-sampai. Janganlah takut. Jalan je macam biasa, Saya jamin awak takkan jatuh"

"Saya tak confiden tinggi and acah berani macam awak. Siapa je tak takut bila kene berjalan sambil tutup mata?! And awak panggil saya apa tadi? Penyu? Eh sedar sikit, muka dia yang macam penyu. Ada hati nak panggil kita penyu pula. Eyy pijak-"

"Okay dah sampai. Dah boleh tutup dah mulut yang bising tu" Yoongi menghentikan percakapan aku dan aku dapat merasakan dia berjalan kebelakang.

"Ready?"

[C] Wife Mr Min | minyoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin