chapter 24

732 97 52
                                    

"sayang janganlah kacau saya tidur. Saya mengatuklah" aku menepis perlahan tangan hyun yang bermain-main didadaku.

"rindunya i dengan panggilan sayang you tu" tangan yang tadi bermain kini memeluk erat pinggang aku. Lengannya yang bersentuhan dengan badanku membuatkan aku rasa tidak selesa.

You? Bila masa hyun beryou-you dengan aku ni? Aku membuka mata dan dengan spontan aku menolak badan jinae. Tapi malangnya aku yang jatuh dari katil.

"a-apa kau buat dekat sini?! Eh salah apa aku buat dekat sini?! Jinae! Apa lagi yang kau buat ni setan?!" aku berdiri dan cuba menahan sakit dipunggungku.

Suasana bilik itu menyedarkan aku bahawa aku bukan berada dibilik tidurku dan bukan itu sahaja, aku juga hanya memakai seluar dan tidak berbaju.

"alaaa sayang ni. Takyahlah terkejut sangat. We were having fun yesterday" dia menutup kakinya dengan selimut dan cuba mencapai tangan aku.

Aku mengambil telefonku yang terletak di atas meja solek. Screen yang masih gelap even aku dah tekan button membuatkan aku mendengus. Habis baterilah pula. Aku mengendahkan panggilan jinae dan terus mengecas telefonku dengan cabel iphonenya.

"kau cabut baju aku sekarang. Sedap hati je pakai baju orang. Gila punya perempuan. Eh monyet, buka dalam bilik airlah. Kau fikir aku nak tengok badan kau ke? Badan bukannya lawa macam hyun pun. Cepatlah masuk bilik air, terhegeh-hegeh betullah" aku menolak badannya dengan satu jari.

"sabarlah. Mengada betul. Hyun hyun hyun. Tak habis-habis hyun" jinae menghentak kaki dan masuk ke dalam bilik air.

Aku duduk diatas katil dan memicit kepala sambil memikirkan apa yang jadi semalam. Aku tak rasa kitaorang ada buat apa-apa semalam. Kalau ada pun, si jinae tu je yang lebih-lebih.

flashback

"Mr Fang, saya balik dulu eh. Hyun tunggu dekat rumah tu. Terima kasih jemput datang" aku menghulur tangan.

"oh nak balik dah? Semoga hyun cepat sihat ya. Terima kasih sudi datang. All the best for your company" dia menyambut tanganku.

Baru saja aku mahu keluar dari dewan, tiba-tiba rasa ingin terkencing. Rumah agak jauh, baik aku kencing dulu. Aku berlari masuk ke tandas dan selesaikan semuanya.

Kemudian aku membasuh tangan dan memeriksa wajahku di cermin. Hm tak pernah tak hensem.

Keluar saja dari pintu tandas tu, tiba-tiba ada kain menutup mulutku. Aku cuba memukul dan menyiku perut orang dibelakang, tetapi tiada hasil.

Im dead

end of the flashback

"nah" baju kemejaku muncul didepan mata. Dengan perasaan marah, aku merampas dan segera menyarungkannya.

"kau dengar sini baik-baik eh perempuan murah. Lagi sekali kau buat benda macam ni, memang aku tak teragak-agak nak report polis. Aku malas nak besar-besarkan hal, tapi kau dah melampau. Kau jangan dekatkan diri kau dengan aku. Lagi-lagi hyun, jangan sesekali dekat even 1 meter pun dengan dia eh, kalau tak habis kau aku kerjakan. Disebabkan kau perempuan aku berlembut sikit, kalau tak memang hancur dah muka plastik kau ni. Dasar perempuan gila" aku mengambil coatku dilantai dan telefon yang dicas.

"bye suga! Have fun with your wife!" jinae berdiri dimuka pintu sambil melambai-lambai. Aku dah cakap dah dia ni gila.

Aku berhenti dipagarnya dan menempah grab. Aku tak pakai driver sebab aku tak terfikir nak ambil sorang pun. Aku selesa pandu kereta sendiri pergi kerja. Tapi kalau macam ni lah gayanya, aku kene upah driver lepas ni.

[C] Wife Mr Min | minyoongiWhere stories live. Discover now