chapter 14

823 98 56
                                    

"Hyun bangun Hyun. Kita dah sampai lapangan terbang ni"

Kejutan Yoongi menyedarkan aku dari tidur. Dah sampai? Lamanya aku tidur.

Dia membuka tali pinggang keledarnya dan keluar. Beg baju yang berada di belakang kereta juga dikeluarkan.

"kau nak tunggu aku bukakan pintu juga baru kau nak keluar ke? Kau fikir kau apa? permaisuri dunia bangtantun?" bebel Yoongi yang membukakan pintu kereta aku.

Aku mengosok mata berkali-kali. Rasa mengatuk dan mamai menyebabkan aku masih duduk tercegat dan tidak keluar dari kereta.

Yoongi mengeluh dan menarik perlahan tangan aku sehingga seluruh badan aku keluar dari kereta. Pinggang aku diraut supaya tidak tumbang oleh kerana badan aku yang separuh sedar.

"d-dah bangun cepat koala buruk. N-nanti sambunglah tidur dalam kapal terbang" dia menepuk-nepuk pipi aku dengan perlahan.

Mungkin perbuatan aku yang memeluk dia dan meletakkan kepala aku dibahunya membuatkan dia memanggil aku koala...

Tapi kenapa buruk? sepatutnya comel.

Setelah rasa diri dah sedar sepenuhnya , aku mengalihkan tangannya yang berada dipinggang dan terus menarik beg baju jalan kehadapan.

"woi mumia, kau nak pergi mana? Pintu masuk kat sini, bukan sana. Tulah berlagak nak juga jalan sendiri even dah tahu diri tu masih separuh sedar" jerit Yoongi.

Mata aku membulat dan aku pandang keadaan sekeliling. Keadaan yang gelap dan dipenuhi kereta terselah dihadapanku.

Kau nak balik rumah jalan kaki balik ke Hyun?

Segera aku pusing dan berjalan ke arah pintu masuk yang dimaksudkan Yoongi. Dia dibelakang yang mengikut hanya tergelak.

Tangan aku dicapainya sebaik saja kami jejak kaki ke dalam lapangan terbang. Aku terkejut melihat tangannya yang besar menggenggam tanganku yang kecil.

"tempat ni besar. Aku tak rajin nak cari kau satu lapangan ni kalau kau hilang. Nanti aku kene buru dengan mak dan mommy pula" ujar Yoongi dan terus menarik aku ke kaunter.

Eleh takut aku hilang ke saja gatal nak pegang tangan aku yang selembut bontot bayi ni.

Dia dah tempah tikcet online so dia tinggal minta ticket lepastu selesaikan semua urusan untuk naik flight.

Aku tak tahu kenapa, tapi penampilan dia malam ni buat aku lemah semangat. Dia macam terlalu tampan sekarang ni.

Dengan kemeja hitam bunga putih dia. Topi hitam yang nak tunjuk swag tu. Lagi satu, kemas je aku tengok dia tuck in baju dia, bukan macam budak lelaki kat sekolah yang degil taknak tuck in baju tu.

 Lagi satu, kemas je aku tengok dia tuck in baju dia, bukan macam budak lelaki kat sekolah yang degil taknak tuck in baju tu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Cara dia bercakap dengan orang tu pun menarik minat aku.

Mata terkelip-kelip. Mulut termuncung-muncung. Tu jari panjang tu, ambil tikcet macam ambil anugerah. Kulit dahlah macam susu ducthlady, geram aku.

[C] Wife Mr Min | minyoongiKde žijí příběhy. Začni objevovat