פרק 26

4.6K 279 41
                                    

אני נזכרת שאמרתי לעצמי אתמול שמפה אי אפשר לרדת, אבל כשאני אוכלת עכשיו צ׳יפס עם גלידה אני מבינה שבאמת הגעתי לנקודת שפל.
אני צופה בנטפליקס באיזה סדרה מחורבנת לגמרי בתקציב נמוך כמו גמד גינה ועדיין בוכה מרגשות מזוייפים של שחקנים גרועים.
מה שרגש טעון יכול לעשות לך.
כשאני נזכרת באתמול בערב אני פתאום צוחקת מהאירוניה.
בערב אחד ראיתי את הבחור שאני ככל הנראה מאוהבת בו מתנשקת עם איזה פרחה שהייתה איתי בשכבה ואת האקס שלי עם החברה שלו, כנראה, לאחר שהיא בכלל הזאת שהזמינה אותי למסיבה. אני מתחילה להבין שהכל טיפשי ושטחי שבא לי להרביץ לעצמי על כך שאני באמת עצובה מכל העניין. איפה המיה שהייתה פשוט אומרת ״נו ו? יש דברים יותר גרועים בעולם.״ כי המיה שעכשיו מרגישה כאילו חרב עליה עולמה. אני כזאת פתטית שבאלי להעיף לעצמי סטירה שתשאיר לי אדום לכל החיים.
אני מבינה שאני צריכה פרופורציות בחיים שלי ופשוט קמה מהמיטה שלי ומתחילה לנקות את הבית ולהכין אוכל, היום אני אלך עם אנרגיות לעבודה, אני לא אהפוך לזומבי מהלך בגלל כמה מטומטמים שמסתובבים בלי הפסקה בחיי.
דניאל נכנס לבית ובא ישירות אליי עם חיוך. אני לא מבינה מאיפה הוא נפל כי בערך כבר שנתיים שהוא לא מתייחס לאף אדם בחייו.
״תודה על הנעליים, אני יודע שאת קנית אותן.״ הוא אמר לי וחייכתי אליו, ״אין לי מושג על מה אתה מדבר, אימא ואבא עבדו בשביל שיהיו לך אותם.״ שיקרתי לו.
״כולה לילה אחד, כשיצרו אותך.״ הוא אמר ונדהמתי מדבריו, צחוקו נשמע בכל הבית כשהוא ראה את התגובה שלי ונעלם בזמן שאני פשוט עדיין בהלם. הם גדלים מהר מדי.
הנה האנרגיות שחיפשתי, דניאל העניק לי אותם.

לשם שינוי אני ממש מחייכת במשמרת וצוחקת מבדיחות של אנשים זרים לחלוטין למרות שאני מודעת לזה שהן לא כאלו מצחיקות.
״את מתנהגת כאילו אבא שלך לא נתן לך תשומת לב בילדות.״ תמיר אומר לי אבל אני יודעת שזה נאמר ממרמור, הרי אני מחייכת אחרי מה שקרה שלשום שהוא אחראי על רוב הערב ההפוך שהיה לי. קשה לו עם זה שהצלחתי להמשיך הלאה כנראה, אני רק מתחזקת מזה אם הוא לא הבין עדיין.
המשמרת עוברת במהירות להפתעתי ואני עדיין מתרגשת בטירוף שהיא נגמרת עוד ממש מעט.
״את יודעת, אני באמת לא מבין אותך מיה.״ תמיר זורק פתאום אחרי שהרגשתי את המבט שלו עלי כבר זמן ממושך, שלא יתפס לו הצוואר בטעות.
״אתה יודע תמיר, דווקא נראה לי שאני הזאת שלא מבינה אותך.״ אני אומרת לו, ״למשל אני אגיד לך מה אתה באמת לא מבין זה שאני מתעלמת ממך לגמרי שזה רמז עבה מאוד על כך שאני לא רוצה שתדבר איתי אבל פשוט אהיה ישירה איתך, אני לא רוצה שתפנה אליי בכלל, מובן?״ אני אומרת לו באצבע מזהירה, תמיר נראה המום מהאופן שבו התבטאתי אבל למזלי כבר חוויתי המון רגשות מכל הסיפור הזה שנותקתי מהן כרגע ואני לא נותנת להם לשלוט עליי יותר אלא אני הזאת ששולטת בהם.
תמיר נשאר שקט לכל אורך סיום המשמרת שאפילו בסופה הוא לא מציע לי טרמפ כי אני פשוט לא נתתי לו את האפשרות להציע ודהרתי אליה.
תמיר כנראה חושב שאני סוג של בובה שאפשר לשחק בה וברגשות שלה אבל הוא טועה, אני גאה בעצמי שהיום הוכחתי לו כמה.

CheersWhere stories live. Discover now